راهنمای جامع سفر به بدروم

1402/10/16 بازار گردی
کپی لینک مطلب


راهنمای جامع سفر به بدروم

بدروم

همونطور که میدونید ترکیه و شهرهای اون یکی ازبهترین مقاصد گردشگری از هر لحاظ برای ما ایرانی هاست و یکی از شهر های ساحلی ترکیه که زیبایی های اون میتونه خاطره ساز باشه براتون شهر بدروم ترکیه است.در ادامه با ما همراه باشید تا این شهر زیبای ساحلی ترکیه رو با همکاران ما در آریسا پرواز مورد بررسی قرار بدیم.

bodrum

نمایی از شهر ساحلی بدروم ترکیه

آنچه باید از بدروم بدانید

بدروم نیز مانند سایر شهرهای ترکیه نیاز به ویزا ندارد و واحد پول آن لیر میباشد و زبان مردم آن ترکی استانبولی میباشد.این شهر ساحلی کوچک در همسایگی دریای اژه قرار دارد ازین رو منظره ی فوق العاده ای را پیش روی شما قرار میدهد.بدروم از لحاظ تاریخی هم در دوره های مختلف دارای اهمیت بوده است.بدروم دارای آب و هوای کاملا مدیترانه ای میباشد.

بهترین راه سفر به شهر بدروم

شما میتونید کلیه ی برنامه های تور بدروم خودتون رو به آریسا پرواز بسپرید.تورهای های ما شامل 6 شب و 7 روز میباشد که خدماتی همچون ترانسفر رفت و برگشت ،اقامت هتل های 3 تا 5 ستاره با امکانات عالی ،بیمه ی مسافرتی و همچنین بلیط رفت و برگشت شامل آن میشود.یکی از مسیر های مناسب برای رفت و آمد به بدروم از طریق فرودگاه ازمیر و سپس استفاده از وسایل حمل و نقل برای رسیدن به محل اقامت است که همه ی این خدمات رو میتونید با مشاوره با کارشناسان آریسا پرواز هماهنگ کنید.

 برخی از جاذبه های گردشگری بدروم

1-آرامگاه هالیکارناسوس  | Halicarnassus

در سفر به بدروم یکی از جاهایی که پیشنهاد میکنم بازدیدش رو فراموش نکنید این آرامگاهه که یکی از عجایب هفتگانه هم به حساب میاد.آرامگاهی که در زمان خودش نمونه بسیار کم نظیری به حساب میاد و مربوط به یکی از پادشاهان منطقه و فرماندار هخامنشی که به اون خشترپاون یا ساتراپ به زبان یونانی میگفتن در کاریا ساخته شده.

halicarnassus

آرامگاه هالیکارناسوس بدروم

2- دروازه ی میندوس

ازین پادشاه هخامنشی تنها مقبره اش باقی نمانده و دروازه ی میندوس هم گوشه ی دیگری از قدرت این پادشاه هخامنشیست.این دروازه 7 کیلومتر طول داشت و درقرن 14 میلادی برای دفاع از شهر ساخته شده است.با وجود اینکه ازین دروازه هم هم چیز زیادی نمونده ولی بازید از اون خالی از لطف نیست.

3- آمفی تئاتر بدروم

اگه دوست دارید بدونید که تئاترهای قدیمی چگونه برگزار میشده بازدید ازین مکان رو از دست ندید.آمفی تئاتر بدروم از استانداردهای رومی ها کوچیکتره ولی چیزی از زیبایی هاش کم نمیکنه و پیشنهاد میکنم این جاذبه رو هم از دست ندید.در قرن 4 این آمفی تئاتر در روزهای اوج خودش قرارداشت.

4-جزیره ی خرگوش

یک جزیره ی آروم که چون شبیه خرگوشه یه جورایی بهش میگن جزیره ی خرگوش دیدن این جاذبه هم در تور بدروم ممکنه براتون جذاب باشه.جاذبه های تاریخی و دیدنی منحصر به فردی در جزیره ی خرگوش وجود داره که دیدنش میتونه براتون جذاب باشه.

5- ساحل بیتز

شهر بدروم پر از ساح های جذاب و دیدنیه که یکی از اونا ساحل بیتزه که پر از مغازه و رستورانه که میتونید کلی اونجا خوش بگذرونید.این ساحل در 6 کیلومتری شهر بدروم قرار گرفته است.گردشگرانی که علاقه به ورزش های آبی دارند میتونند از تفریحات آبی این ساحل استفاده کنند.

bitz

ساحل بیتز بدروم

 غذاهای بدروم چگونه است؟

تنوع غذاهای دریایی در شهرهای ساحلی بسیار است و عطر و طعم دیگه ای دارند شما میتوانید در شهر بدروم انواع غذاهای دریایی رو پیدا کنید اینم بگم که سالاد های مختلفی همراه با زیتون تازه رو میتونید کنار غذاتون داشته باشید و لذت ببرید و همچنین انواع غذاهای ترکی نیز تو بدروم سرو میشه و میتونید از خوردن اونها لذت ببرید.

رستوران های خوب بدروم

رستوران ماوی سورگن

همانطوری که در بالا توضیح دادم عطر و طعم غذاهای دریایی در شهر های ساحلی جور دیگریست یکی از رستوران هایی که میتونید این حس خوب رو همراه با صید تازه در اون تجربه کنید این رستورانه که پیشنهاد میکنم در طی تور بدروم یک سر به اون بزنید.در ماوی سورگن فقط غذی دریایی سرو میشود به این نکته توجه داشته باشید.

رستوران ممدوف بدروم

شاید به جرات بتونم بگم که معروف ترین و پرطرفدارترین رستوران بدروم رستوران ممدوف میباشد که سرو صدای زیادی بین طرفداراش به پا کرده و پیشنهاد میکنم حتما یه سری به این رستوران بزنید.سرو ماهی تازه و مزه های عالیو غذاهای جور واجور این رستوران رو به یکی از بهترین رستوران های بدروم بدل کرده است.

رستوران لیمون بدروم

گزینه ی بعدی که بهتون پیشنهاد میکنم در طی سفرتون تشریف ببرید رستوران لیمون بدرومه که یکی از زیباترین رستوران های این شهره و پیشنهاد میکنم وقتی تشریف برید بشینید رو یکی از صندلی ها و از منظره زیبای این رستوران لذت ببرید.این مکان برای صرف شام فوق العاده جذاب رمانتیک است که پیشنهاد خوبی برای صرف شام به حساب می آید.

 معرفی برخی هتل های بدروم

هتل وگ بدروم | Vogue Hotel Supreme Bodrum

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره ی جذاب  ترکیه است که در شهر توربا بدروم بنا شده و یکی از بهترینای بدرومه که میتونید انتخاب کنید.اطراف این هتل با درختان کاج احاطه شدهو فضای زیبایی رو به وجود آورده اگه میخواین با خانواده به بدروم سفر کنید این هتل گزینه ی خوبیه چون هم مراکز بازی برای کودکان داره و هم امکاناتی بی نظیر خو برای بزرگسالان داره.اتاقای این هتل بالکن اختصاصی داره و برخی از اتاقاش چشم انداز زیبا رو به دریا داره.

vogue

هتل وگ بدروم

هتل ریکسوس بدروم | Rixos Premium Bodrum

یکی دیگه از هتل های لوکس 5 ستاره بدروم این هتله که دارای 10 رستوران و کافی شاپه که اواع غذا ها در ان سرو میشن.دیوارهای هتل از شیشه ساخته شده که منظره زیبایی رو به نخل های اطراف دارند این هتل زیبا دارای 200 مت ساحل شنیه و دو تا استخر روباز داره خلاصه یکی از انتخابای خوبه دیگه ایکه میتونید داشته باشید این هتل زیباست.

rixos

هتل رکسوس پریمیوم بدروم

هتل مارمارا بدروم | The Marmara Bodrum

هتلی عالی با امکاناتی بسیار خوب با نمایی بسیار زیبا بر فراز تپه ها و چشم اندازی فوق العاده که میتونه یکی دیگه از انتخاب های خوبتون باشه.بالکن های اختصاصی رو به دریا قرار گرفته اند و نمای زیبایی از خلیج بدروم پیش روی چشمان شما را به تصویر میکشد.این هتل فقط مخصوص افراد بزرگسال است و کودکان را پذیرش نمیکند.

هتل بدروم بیچ ریزورت | Bodrum Beach Resort

اونایی که میخوان ماه عسل تشریف ببرن بدروم و دنبال یه جای رمانتیک هستن ای هتلو بهشو پیشنهاد میکنم چون طراحی داخلی زیبایی داره وکافه شبانه و رستورانش جوری طراحی شده که فضای هتل رو رویایی کرده و میتونه خاطره ی جالبی رو براتون به وجود بیاره.امکانات خوبی نظیر ساحل شنی، سرسره های آبی، محوطه اختصاصی و استخر رو بازو سونا و غیره داره و همچنین در طول سفر میتونید در رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی رو بچشید.

هتل دیاموند بدروم  | Diamond Of Bodrum

دیکی دیگه ار هتل های بدروم هتل دیاموند نام دارد که در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 214 اتاق میباشد.امکاناتی نظیر تریا بام،استخر،جکوزی و... دارد و با چشم اندازی زیبا نظر مسافران رو به خودش جلب میکنه در ضمن این هتل امکاناتی نیز برای کودکان شما تدارک دیده و همچنین این هتل دارای ساحل اختصاصی میباشد.

diamond

هتل دیاموند بدروم

هتل رویال آسارلیک  | Royal Asarlik Beach

یک هتل زیبا در کنار ساحل دریا که تمامی اتاق های آن دارای بالکن اختصاصی میباشد حتی در رستوران های هتل شما میتوانید به هنگام میل صبحانه و ناهار و شام از چشم انداز دریا لذت ببرید.در این هتل برای کودکان امکاناتی نظیر استخر و باشگاه و همچنین مکان هایی برای بازی آن ها در نظر گرفته شده است.برای بزرگسالان نیز امکانات خوبی از نظیر استخر سرپوشیده و روباز ،سونا و جکوزی،باشگاه بدنسازی و دیگر امکانات رفاهی وجود دارد.

asarlik

هتل رویال آسارلیک بدروم

حرف پایانی و تورهای بدروم آریسا پرواز

یکی از بهترین مسیرهایی که میتونم برای سفر به شما عزیزان پیشنهاد بدم شهر بدرومه چون هم مکان های دیدنی داره که میتونه براتون جذاب باشه و هم آب و هوای خوبی داره.شما عزیزان میتونید از طریق مشاوره با کارشناسان ما در آریسا پرواز هتل مورد نظرتون رو انتخاب کنید و پرواز خودتون رو رزرو کنید و از خدمات تورهای ما لذت ببرید.برای اطلاعات بیشتر در زمینه تورهای کوش آداسی با کارشناسان ما در آریسا پرواز در تماس باشد.

برچسب‌ها: