پارک آبی آتلانتیس

1402/10/26 جاهای دیدنی
کپی لینک مطلب

پارک آبی آتلانتیس | Aquaventure Waterpark

پارک آبی آتلانتیس دنیایی پر از هیجان را به شما می دهد تا در آب به چندین روش متفاوت احساس کنید. نبض خود را در 30 سرسره و جاذبه بالا ببرید، در طول طولانی ترین رودخانه تنبل دبی بخندید و در 500 متر ساحل خصوصی استراحت کنید. جویندگان هیجان می‌توانند از سرسره‌های آبی که رکورد جهانی را بشکنند فریاد بزنند، خانواده‌های جوان از امنیت جزیره اسپلشرز لذت خواهند برد و دوستداران حیوانات می‌توانند با دلفین‌ها، شیرهای دریایی، کوسه‌ها و ماهی‌های خار از نزدیک ملاقات کنند. چه در تعطیلات اینجا باشید و چه ساکن امارات متحده عربی که به دنبال اضافه کردن ماجراجویی به آخر هفته خود هستید، در پارک آبی آتلانتیس از نظر آب متفاوت هستید.

پارک آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس جزء یکی از مهیج ترین و جذاب ترین پارک آبی های دنیا به شمار می آید که با توجه به پیشرفت های چشمگیر در سال های اخیر و ساخت فضاهای تفریحی هیجان انگیز توجه جهانیان را به خود جلب کرده است. پارک آبی آتلانتیس یکی از مهم ترین جاذبه های گردگشری دبی محسوب می شود که در محوطه یک هتل در جزیره پالم جمیرا واقع شده است. این پارک آبی یکی از مجهز ترین مراکز تفریحی در دبی به حساب می آید که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و اگر می خواهید اقامتی لوکس در یک هتل بسیار شیک داشته باشید، هتل آتلانتیس را به شما معرفی خواهیم کرد که در کنار پارک آبی آتلانتیس قرار گرفته است که یکی از پرطرفدارترین هتل های دبی محسوب می شود. برای رزرو هتل آتلانتیس می توانید با همکاران ما در شرکت آریسا پرواز تماس حاصل فرمایید.
محوطه آتلانتیس

محوطه پارک آبی آتلانتیس


ساعات کاری پارک آبی آتلانتیس از ساعت 10 صبح تا ساعت 19 بعد از ظهر است. پارک آبی آتلانتیس در زمینی به مساحت 42 هکتار قرار گرفته که شامل وسایل مهیجی مانند سرسره های آبی، ترن ها هوایی و استخرهای موج مصنوعی است و یک روز خاطره انگیز را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد.
در پارک آبی آتلانتیس در کنار مجموعه کامل برای بزرگسالان منطقه ایی بی نظیر و امن برای کودکان و نوجوانان تعبیه شده است که می توانند با خاطری امن از تفریحات آبی این مجموعه عظیم لذت ببرند. در فصل بهار و خرید تور دبی نوروز می توانید در شرایط آب و هوایی بهتری از پارک آبی آتلانتیس استفاده کنید.
در کنار هیجان و شور و حال بسیار زیاد این پارک آبی، ساحل خصوصی 700 متری برای آفتاب گرفتن و آرامش قرار گرفته است که گردشگران می توانند در زیر نور آفتاب به ریلکس کردن بپردازند و حتما در هنگام سفر با تور دبی سعی کنید به این مجموعه بی نظیر سر بزنید و یک روز خاطره انگیز برای خود و خانواده به وجود آورید.
آکواریوم آبی تالار گمشده یکی دیگر از قسمت های جذاب پارک آبی آتلانتیس است که دارای 65000 هزار گونه مختلف از آبزیان دریا می باشد که در میان آنها 12 نوع کوسه و سفره ماهی های زیبا به چشم می خورد.