ساحل المغسیل صلاله

1402/10/26 جاهای دیدنی
کپی لینک مطلب

ساحل المغسیل صلاله | Al Mughsail Beach

شهر صلاله دومین شهر بزرگ کشور عمان به حساب می آید که هر ساله در فصل بارندگی، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. صلاله که در قسمت جنوبی کشور عمان واقع شده است، محل تولد سلطان قابوس است. در بخش های شمالی شهر صلاله عمان رشته کوه هایی فرا گرفته که پس از بارندگی ها شدید، چشم اندازهای بسیار سرسبز و آبشار های بسیار تماشایی را به وجود می آورد. در بخش جنوبی این شهر سواحل بسیار زیبای این شهر قرار گرفته است که با شن های سفید خود، پذیرای گردشگران زیادی خواهند بود که ساحل المغسیل یکی از این سواحل و جزو جاذبه های گردشگری شهر صلاله به حساب می آید  و با توجه به لغو روادید با کشور عمان ایرانی ها می توانند به مدت 13 روز از تور صلاله و تور مسقط بدون ویزا استفاده کنند.

ساحل المغسیل

ساحل المغسیل صلاله

ساحل المغسیل در جنوب شهر صلاله و در نزدیکی مرز یمن قرار گرفته است و یکی از جذاب ترین و محبوب ترین سواحل عمان است. این ساحل از دو سمت توسط کوه ها با باریکه ای دراز احاطه شده است. در اطراف این ساحل دیگ جن های بسیار زیادی وجود دارد. دیگ جن حفره ای در نزدیکی ساحل دریا می باشد که در سقفی غار شکل به وجود می آید و در زمانی که آب دریا بر اثر مد بالا می آید، آب با فشار زیاد از این حفره ها خارج می شود و فواره طبیعی بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

ساحل المغسیل

حفره های ساحل المغسیل

بهترین زمان برای سفر به کشور عمان با توجه به گرمای زیاد این کشور فصل زمستان، پاییز و اوایل فصل بهار خواهد بود و تور عمان نوروز از جذابیت بالایی برای گردشگران ایرانی خواهد داشت. آریسا پرواز به عنوان مجری مستقیم تور عمان بهترین مشاور شما در زمینه رزرو بلیت، اقامت هتل و تور خواهد بود.