شهربازی هالیوودی موشن گیت دبی

1402/10/26 جاهای تفریحی
کپی لینک مطلب

شهربازی موشن گیت دبی کجاست؟

اگر برای سفر خانوادگی تور دبی را انتخاب کرده اید پیشنهاد میدهم بازدید از این مجموعه را از دست ندهید.این مجموعه با الهام از فیلم ها و انیمیشن های هالیوودی ساخته شده است و یکی از زیباترین و فانتزی ترین مراکز تفریحی دبی میباشد که در طول سفر دبی دیدن آن خالی از لطف نیست.با بازدید از این شهربازی شما شاهد کلیه تصورات خود از فیلم های افسانه هالیوود خواهید بود.هتل ترانسیلوانیا ، شرک و سرزمین اسمورف ها تا فیلم هایی همچون شکارچیان روح ها ، عطش مبارزه برخی از این افسانه ها میباشد که شمارا در این پارک سرگرم خواهد کرد.

شهربازی

شهربازی موشن گیت


بخش های مختلف شهر بازی موشن گیت

موشن گیت دارای 5 بخش مختلف میباشد که حدود 27 وسیله هیجان انگیز ، 15 فروشگاه ، 9 رستوران ، 15 نمایش زنده در آن قرار دارد.این شهر بازی در مجموعه بزرگ پارک ها و استراحت گاه های دبی در کنار جاذبه های دیگری همچون لگولند و ... وجود دارد.

شهربازی

شهربازی موشن گیت دبی

اطلاعات کلی درباره ی شهربازی موشن گیت

شهریبازی موشن گیت دبی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 صبح الی 20 شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه از ساعت 11 صبح الی 21 شب باز میباشد.آدرس مجموعه موشن گیت دبی ،اتوبان شیخ زاید روبروی جبل علی میباشد و هزینه ی بازدید از آن حدود 275 درهم امارات میباشد.برای دسترسی به این پارک نیز بهتر است بدانید از ایستگاه متروی ابن بطوطه که شماره ی این ایستگاه مترو 39 میباشد به شهر بازی موشن گیت دبی اتوبوس وجود دارد.

سخن نهایی درباره این مجموعه شگفت انگیز

شما در رستوران های این مجموعه میتوانید انواع برگرها ، سالاد ها ، انواع پیتزاها ، انواع غذاهای کلاسیک ، غذاهای عربی  و غذاهای چینی را میل کنید و لذت ببرید.شهربازیموشن گیت در دسامبر 2016 افتتاح شده است و با هزینه ایی حدود یک میلیارد دلار آغاز گردیده است.لازم به ذکر است که بگوییم این پارک در ایام کرونا تعطیل بوده است ولی در حال حاضر مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است.شما میتوانید با بازدید از فروشگاه های این مجموعه انواع کلاها با مضمون فیلم ها و انیمیشن های پرفروش را بازدید کنید برای مثال محصولاتی در باره ی انمیشن پرطرفدار هتل ترانسیلوانیا و ... و همچنین در برخی از این فروشگاه های میتوانید عکس های خاطره انگیز از خود بگبرید.اگر در ایام نوروز تور دبی نوروز را انتخاب کردید حتما سری به این مجموعه زیبا بزنید.

برچسب‌ها: