برج العرب دبی

1402/10/26 جاهای دیدنی
کپی لینک مطلب

برج العرب دبی

برج العرب دبی به عنوان چهارمین هتل بلند جهان در 280 کیلومتری ساحل جمیرا و در یک جزیره مصنوعی قرار گرفته است. ارتفاع این هتل حدود 321 متر است و در سال 1999 میلادی افتتاح گردیده است و به یک بادبان کشتی شباهت دارد. برج العرب دبی یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهر دبی است که تنها هتل هفت ستاره جهان به حساب می آید که دارای سوئیت های مجلل، طیف گسترده ایی از رستوران های شیک و سواحل بسیار جذاب است.

برج العرب دبی آریسا پرواز

 برج العرب دبی


بدون تردید برج العرب یکی از بهترین هتل های جهان به شمار می آید که مهم ترین ویژگی آن لوکس بودن، طراحی زیبا، سوئیت های مجلل، ارتفاع بسیار زیاد آن و دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل است که برنده چندین جایزه به عنوان لوکس ترین هتل جهان شده است. این هتل بسیار زیبا در جزیره ای مصنوعی در وسط دریا ساخته شده است که مجهز به هلی پد معلق می باشد که امکان تبدیل به زمین تنیس را نیز دارد که بخش عمده ایی از شهرت این هتل زیبا مدیون هلی پد این هتل است که ساختاری در سطح جهانی دارد و تصویر بسیار برجسته ای از دبی را به نمایش گذاشته است. خیلی از گردشگران سعی بر این دارند در هنگام سفر به تور دبی حداقل یک شب در این هتل مجلل اقامت داشته باشند.


طراحی برج العرب به دست تام رایت، معمار بریتانیایی و به دستور شیخ محمد بن رشید آل مکتوم صورت گرفته است. ارتفاع جزیره مصنوعی که هتل برج العرب روی آن قرار گرفته حدود هفت متر است و ساخت این جزیره در دل دریا حدود 3 سال به طول انجامید. ساخت این هتل حدود 5 سال به طول انجامید و در اول دسامبر سال 1999 میلادی افتتاح گردید و در فهرست جذاب ترین جاذبه های دیدنی دبی قرار گرفت.  

برچسب‌ها: