دهکده ی جهانی دبی

1402/10/26 جاهای تفریحی
کپی لینک مطلب

دهکده جهانی دبی | Global Village

دهکده جهانی بهترین مقصد خانوادگی برای فرهنگ، سرگرمی و خرید در دبی است. یک مقصد منحصر به فرد و یکپارچه برای لذت بردن ازخرید، رستوران و تجارب سرگرمی در جهان است و طیف گسترده ای از رویدادها، نمایش ها و فعالیت ها را به مهمانان ارائه می دهد که بزرگترین و متنوع ترین در منطقه هستند. شگفتی های سرگرم کننده زیادی را برای میلیون ها مهمان در فضای باز ارائه می دهد. این جشنواره بهترین فرهنگ کشورهای جهان را در یک جشنواره پر جنب و جوش برجسته می کند و مهمانان را به سفری از میان گروهی از غرفه ها می برد که هر کدام نشان دهنده غنا و فرهنگ یک کشور متفاوت است. غذاهای بین المللی منحصر به فرد و تجربیات سرگرمی الهام بخش را در طیف گسترده ای از بازی های سرگرم کننده و تورهای جالب ارائه می دهد. با خرید بلیطی به ارزش 15 درهم می توانید از تمام تجربیات استثنایی آن لذت ببرید. فصل عملیات دهکده جهانی از نوامبر هر سال شروع می شود و تا آوریل سال بعد ادامه دارد. کشور عزیزمان ایران هم در این جشنواره هر ساله شرکت می کند و سوغات و فرهنگ ایران را به جهانیان نمایش می دهد غرفه ی ایران را همانند تخت جمشید طراحی می کنند.

در این دهکده که 32 کشور با فرهنگ های مختلف در کنار یکدیگر جمع شده اند و هدف این مجموعه نمایش معماری، آثار باستانی، فرهنگ، غذا و آداب و رسوم کشورهای مختلف به جهانیان و مردم کشورهای دیگر می باشد. مثلا غرفه ایران در دهکده جهانی با نماد هنر معماری ایرانی به وسیله آجرکاری و کاشی کاری سنتی ایرانی وجود داشته است ولی در سال های اخیر از معماری تخت جمشید و ایران باستان الهام گرفته است و بسیار جالب است بدانید که غرفه ایران یکی از غرفه های بزرگ دهکده جهانی دبی به حساب می آید که در آن انواع صنایع دستی و سوغات ایرانی مانند آجیل، زعفران، پشمک، فالوده و فرش ایرانی برای فروش عموم فراهم می باشد. پس حتما در تور دبی خود از غرفه ایران دیدن فرمایید.

village global

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دارای یک پارک در فضای باز است که می توانید ساعات خوش و تکرارنشدنی در کنار خانواده خود بگذرانید، با توجه به اینکه در کنار تفریح، با فرهنگ های مختلف مردم جهان آشنا خواهید شد. این پارک در 157 روز سال باز است. با توجه به گرمای شدید و طاقت فرسای فصل تابستان و اواخر فصل بهار این دیگر در این ایام فعالیتی ندارد. بهترین آب و هوا در فصل پاییز، زمستان و اوایل فصل بهار خواهد بود که به همین سبب تور دبی نوروز در بین ایرانی ها بسیار پر طرفدار است.
دهکده جهانی دبی با توجه به اینکه در فضایی رو باز قرار گرفته است در ماه های گرم تابستان در شهر دبی فعالیت ندارد و تعطیل می باشد و گردشگران می توانند با پایان فصل تابستان و اوایل نوامبر یعنی در آبان ماه که دهکده جهانی بازگشایی می شود تا اوایل ماه آوریل یعنی فروردین ماه از این مجموعه جذاب دیدن فرمایند.

اگر به دهکده جهانی دبی رفتید مطمئن باشید تفریحات بسیار زیادی انتظار شما را خواهند کشید و نهایت لذت را از این مجموعه جذاب خواهید برد. تفریحاتی مانند بازی های محلی، آتش بازی، رقص های سنتی، برنامه های زنده شبانه، مکان های جذاب، غذاهای لذیذ، قایق سواری، سواری با وسائل نقلیه هیجان انگیز و دیگر تفریحاتی که در این مکان دوست داشتنی تعبیه شده است.

دهکده جهانی دبی آریسا پرواز

تور دهکده جهانی دبی

هزینه خرید بلیت دهکده جهانی دبی 15 درهم است که به صورت آنلاین و حضوری قابل خریداری می باشد و ساعات کاری دهکده جهانی دبی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15/30 تا 24 شب خواهد بود و در روزهای پنج شنبه و جمعه و سایر تعطیلات رسمی از ساعت 15/30 الی 1 بامداد فعالیت خواهد داشت.

این مجموعه زیبا بهترین مکان برای گرفتن عکس یادگاری برای گردشگران است که سراسر شادی و تفریح را برای همه بازدید کنندگان از دهکده جهانی دبی را به ارمغان می آورد. در این مجموعه بی نظیر یک شهربازی جذاب با وسایل هیجان انگیز وجود دارد که می تواند شب خاطره انگیزی را برای گردشگران به ارمغان آورد.

شهربازی دهکده جهانی دبی آریسا پرواز

شهربازی دهکده جهانی دبی

آریسا پرواز به عنوان مجری مستقیم تورهای دبی بهترین مشاور شما در زمینه خرید بلیت، ویزا و تور دبی خواهد بود.