موزه باستان شناسی آنتالیا

1402/10/23 موزه گردی
کپی لینک مطلب

موزه باستان شناسی آنتالیا

مسافرینی که اهل بازدید از موزه های متنوع در کشورهای مختلف می باشند دیدن موزه باستان شناسی آنتالیا را از دست ندهند. موزه ای که پس از بازدید از آن اطلاعات خوبی در خصوص کشور ترکیه و مکان های باستانی این کشور بدست خواهید آورد .مهم ترین مکان های ارائه شده در این موزه عبارتند از: غار کاراین، شهر باستانی پرگه و شهرهای تمدن لیکیا.

فضای زیاد این موزه و همچنین محتوای مفیدی که این موزه می دهد، بازدیدکنندگان را تشویق می کند که ساعت های زیادی را در این مکان سپری کنند. منحصر به فرد بودن این موسسه در سطح بین المللی نیز شناخته شده است . در سال 1988 شورای اروپا جایزه موزه سال را به آن اهدا کرد. ساختمان موزه باستان شناسی در آنتالیا دارای فضای نمایشگاهی 30000 متر مربع است. این نمایشگاه ها در چندین سالن بزرگ چیده شده اند و برخی از آنها در باغ موزه قرار گرفته اند. اشیایی که در اختیار موزه قرار دارد نشان دهنده فعالیت هزاران ساله بشر در منطقه آنتالیا است. موزه باستان شناسی آنتالیا در فصل تابستان (از آوریل تا اکتبر) همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6:30 بعد از ظهر باز است. در فصل زمستان (از نوامبر تا مارس) ساعات بازدید: 8:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر است. قیمت بلیت این موزه 45 لیر می باشد.

موزه باستان شناسی آنتالیا


برای بازدید از این موزه زیبا می توانید با خرید تور آنتالیا از این مکان دیدنی بازدید کرده و لحظات زیبایی را در آن سپری کنید.

برچسب‌ها: