آکواریوم آنتالیا

1402/10/26 جاهای دیدنی
کپی لینک مطلب

آکواریوم زیبای آنتالیا

یکی از وسیع ترین آکواریوم های جهان آکواریوم آنتالیا در ترکیه میباشد که در تور آنتالیا میتوانید از آن بازدید کنید.وسعت این آکواریوم بزرگ 3 هکتار میباشد و دارای 40 آکواریوم زیبا و هیجان انگیز است که زمان مناسبی برای سرگرم شدن شما ایجاد میکند.این آکواریوم دارای رستوران و کافه نیز میباشد تو شما در طول بازدید خود لذت کافی را ببرید.

akvarum antalya

آکواریوم انتالیا

آکواریوم آنتالیا کجاست؟

این آکواریوم بزرگ در 70 متری ساحل کنیالتی میباشد و دارای بزرگترین تونل زیر آبی جهان و گونه های مختلف  آبزیان میباشد.این تونل بزرگ 3 متر عرض و 131 متر طول دارد و همچنین ظرفینت آن 5میلیون لیتر میباشد.این آکواریوم در آگوست سال 2012 افتتاح شده است.پیشنهاد میکنم اگر در ایام نوروز با تورآنتالیا نوروز به این شهر سفر کردید و سری به آکواریوم انتالیا زدید غذا دادن به کوسه ها را از دست ندهید زیرا بسیار هیجان انگیز و زیباست.

akvarum antalia 2

آکواریوم زیبای آنتالیا

غواصی به همراه ماهیان در آکواریوم آنتالیا

اگر وسوسه شدید در میان ماهی ها شنا کنید کافیست لباس مخصوص غواصی به تن کنید و سری به قسمت شنا با ماهیان بزنیدو از این تجربه نیز لذت ببرید.این قسمت افراد زیادی را به خود جذب میکند.

اطلاعات کلی درباره ی آکواریوم آنتالیا

ساعت کاری این مجموعه در روز های جمعه و شنبه از ساعت 10 الی 21 شب میباشد و بقیه روزهای هفته از ساعت 10 الی 20 شب میباشد.هزینه ورودی آن حدود 100 لیر ترکیه میباشد.و برای کودکان زیر دوسال نیاز نیست که بلیط تهیه کنید.آکواریوم آنتالیا در شهر کنیالتی قرار دارد که هم با مترو هم با اتوبوس میتوانید به ان جا بروید.این مکان زیبا در 70 متری ساحل کنیالتی ، محله آراپسویو ، بلوار دوملو پینار قرار دارد. امیدوارم ازین مقاله لذت برده باشید.

akvarum antalia 3

آکواریوم آنتالیا

برچسب‌ها: