معرفی مکان های گردشگری قطر - مهمترین جاهای دیدنی قطر کجاست؟

1403/06/11 جاهای تفریحی
کپی لینک مطلب

ایا می خواهید با مکان های گردشگری قطر آشنا شوید؟ بهترین جاهای دیدنی قطر کجاست؟ در تور قطر از چه جاهایی دیدن کنیم؟ قطر، یکی از کشورهای خلیج فارس واقع در شبه جزیره عربی است که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در خاورمیانه شناخته می شود. این کشور با جاذبه های فراوان خود، بازدیدکنندگان را با فرهنگ و تاریخ خود آشنا می کند. از شهرهای مدرن و پرجنب و جوش گانه تا مناطق طبیعی زیبا و سواحل شنی آن، قطر مکانی مناسب برای تفریح و استراحت است. 

معرفی مکان های گردشگری قطر - مهمترین جاهای دیدنی قطر کجاست؟

در این مقاله به بررسی برخی از مکان های گردشگری معروف قطر خواهیم پرداخت. با ما در آریسا پرواز مجری مستقیم تورهای گردشگری با بهترین قیمت ممکن همراه شوید.

کویرگردی در جاهای دیدنی قطر

اگر در تعطیلات در خاورمیانه هستید و به ماجراجویی در صحرا علاقه دارید، قطر جایی است که باید در آن باشید. کشوری که به زمین های بیابانی باشکوه خود می بالد. ماجراجویی های بیابانی در اینجا مثل هیچ جای دیگری نیست. از هیجان های تپه بازی گرفته تا تجربه تور سافاری ها در قلب بیابان را می توان در قطر پیدا کرد.

قلعه الزباره

یکی دیگر از جاهای دیدنی قطر که به خاطر اهمیت تاریخی و بنای معماری قدیمی اش مشهور است، قلعه الزباره است که منشا دقیق هنوز ناشناخته مانده و بسیاری معتقدند که ساخت این قلعه به قرن هفدهم تا هجدهم برمی شود. در واقع، الزباره به عنوان میراث جهانی یونسکو به رسمیت شناخته می شود.

برج های بارزان

یکی از برترین جاذبه های تاریخی قطر، برج های بارزان است که منظره ای بی نظیر را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. همان طور که تاریخ می گوید، این برج ها در اواخر دهه 1800 ساخته و سپس در زمان سلطنت شیخ محمد بن جاسم آل ثانی دوباره بازسازی شدند.

سوق شاهین

سوق شاهین یکی از مکان های جذاب قطر است که می توانید برای کشف مناظر تاریخی اعراب از آن دیدن کنید. اکنون آنچه این جاذبه گردشگری را به یکی از برترین برترین جاهای دیدنی قطر برای کشف میراث این کشور تبدیل می کند، تأثیر شاهین در فرهنگ عربی می باشد. شاهین ها از دیرباز همواره بخش مهمی از کشورهای حوزه خلیج فارس و بعضی از بخش های آسیا و اروپا بوده اند.

برج الخور

برج الخور که در فاصله 2 کیلومتری دوحه قرار دارد، یکی از برترین مکان های تاریخی در قطر است که هنر و تاریخ این کشور را نمایان می کند. این برج ها که در حدود قرن 19 ساخته شده اند، برترین مکان های توریستی قطر می باشند که قرار بود به عنوان سه برج دیده بانی، همه فعالیت های شهر را زیر نظر داشته باشند. هدف از ساخت این برج ها حفاظت از بندر شهر و پیگیری کشتی های مهاجم برای ورود به الخور بود.

قلعه زکریت

قلعه زکریت، یکی از مکان های دیدنی قطر است که شما را به دیدن این شاهکار دعوت می کند. قلعه زکریت به خاطر تاریخی بودن اهمیت زیادی دارد، اما چیزی جز باقی مانده از گذشته ای نیست که در زمان مقرر تحول عظیمی را پشت سر گذاشته می باشد. این قلعه ساختاری مربع شکل دارد.

قلعه زکریت که قدمت آن به قرن هجدهم بازمی شود، برترین جاذبه ای است که در آن می توانید سکونتگاه قدیمی را ببینید و هنر طراحی و ساخت را درک کنید.

خانه کمپانی

قدمت این خانه به دورانی برمی شود که قطر به اندازه امروز توسعه یافته و ثروتمند نبود، این خانه از جمله مکان های معروف قطر است که می توانید برای کشف تاریخ از آن دیدن کنید. خانه کمپانی بخشی از موزه هنر مدرن متحف است که مسافران را برای آشنایی با جزئیات گذشته به خود جذب می کند.

محوطه باستانی الزباره

سایت باستانی الزباره، یکی از میراث جهانی یونسکو در قطر، از بهترین سایت های تاریخی است که نباید دیدن آن را از دست دهید. این سایت باستانی که در بین بهترین جاذبه های گردشگری قطر قرار دارد، برترین مکان برای کشف بقایای پیش از تاریخ در این کشور می باشد.

از تمدن 1760 تا بقایای سازه های 1938، می توانید تمام جنبه های مربوط به تاریخ قطر را کشف کنید. قلعه ها و بازارها، چاه داخلی و چند مکان دیگر، به وضوح هنر و معماری قطر را از دوران گذشته به نمایش می گذارند.

کتابخانه ملی قطر

میراث غنی و زیبایی قطر را در کتابخانه ملی قطر می توان دید. این جاذبه دیدنی در قطر، مکانی برای کاوش عمیق تر در گذشته و کسب اطلاعات دقیق در مورد قطر و سایر شبه قاره ها می باشد. این کتابخانه با ایده ایجاد بستری برای حفظ میراث و فرهنگ اعراب و ایجاد مکانی برای یادگیری اجتماعی، احداث شد.

استادیوم شهر لوسیل

با نزدیک تر شدن به جام جهانی فوتبال 2022 قطر، استادیوم ها برترین جایی می باشند که می توانید از آن ها دیدن کنید. استادیوم شهر لوسیل یکی از برترین استادیوم های فوتبال است که برای میزبانی این تورنمنت وسیع ساخته شده.

معماری این استادیوم جاذبه اصلی گردشگری می باشد. شما می توانید از این استادیوم دیدن کنید. نقوش و آثار هنری، هر گوشه ای از این بنای جذاب را تقویت می کند. با طراحی خلاقانه و ایده ساخت این استادیوم پیشرفته آشنا شوید. این ورزشگاه به شکلی طراحی شده که در آینده، استادیوم لوسیل به محل اقامت بیش از 200،000 نفر تبدیل خواهد شد.

پارک انگری برد

پارک پرندگان خشمگین در قطر برترین مکان برای خانواده ها، به ویژه کودکان است که می توانند روزی پر از سرگرمی را در آن بگذرانید. پارک انگری برد با ارائه تفریحات مورد علاقه در قطر برای مردم محلی و گردشگران، بعضی از برترین سفرهای ماجراجویی و بازی های سرگرم کننده را ارائه می دهد.

این پارک که در سال 2017 افتتاح شد، جاذبه هایی مثل درخت بزرگ و استودیوی شهر، خانه قرمز، بمب انفجاری، آژیر قرمز و بعضی بازی های ماجراجویی و سواری را شامل می شود.

شهر آموزش و پرورش قطر

شهر آموزش و پرورش تنها یک جاذبه در قطر نیست، بلکه یکی از مهم ترین مکان ها برای کاوش در این کشور به شمار می آید. این شهر که در فضایی به وسعت 1000 هکتار ساخته شده، از سیستم آموزشی در کشور پشتیبانی می کند. کتابخانه ها و دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و هر ویژگی که آن را به یک بستر آموزشی عالی تبدیل می کند، می توان در این شهر پیدا کرد. نه تنها کالج و دانشگاه ها، بلکه توسعه شهر آموزش و پرورش، آن را به یکی از برترین فضاهای مسکونی با خانه ها، هتل ها و موارد دیگر تبدیل کرده.

مرکز شهر مشیرب دوحه

مرکز شهر مشیرب دوحه به عنوان شهر هوشمند قطر شناخته می شود، چون با طراح و زیرساختی فوق العاده لوکس طراحی شده. با تکنولوژی پیشرفته، هر گونه آسایش و تفریحی را که برای اقامت در قطر لازم است، می توان در آن پیدا کرد.

تاریخ نشان می دهد که مشیرب زمانی سرزمینی سنتی و مشرف به افق وسیع دوحه و صحراها بوده. اما هم اکنون، این یک گوشه کلان شهر است که فضای مسکونی را به بسیاری از ساکنان شهر ارائه می دهد.

شهر لوسیل

شهر لوسیل یکی از مبتکرانه ترین رویکردهایی است که به توسعه قطر کمک قابل توجهی کرده و در حال تبدیل شدن به یک مقصد اقامتی در قطر می باشد. این شهر هر گونه راحتی و سرگرمی را برای تعطیلات شما فراهم خواهد کرد. با توجه به آینده، لوسیل اولین کلان شهر پایدار جهان خواهد بود که مدرنیسم واقعی را با سنت های غنی قطر و معماری اسلامی ادغام می کند.

دریای قطر

اگر به دنبال ماجراجویی های بیابانی در قطر هستید، بازدید از دریا و خلیج را باید در برنامه خود قرار دهید. دریای این کشور که به عنوان دریای داخلی خور العدید هم شناخته می شود، در فاصله 60 کیلومتری شهر زیبای دوحه، ذخیره گاه طبیعی است که توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده و در لیست مکان های دیدنی قطر وجود دارد.

اردوگاه بادیه نشینان

تا به حال به این فکر کرده اید که یک شب کامل را در دل صحرای آرام و با تماشای ستاره ها بگذرانید؟ خب، اردوگاه بادیه نشین از جاهای دیدنی قطر این امکان را به شما می دهد. یکی از برترین جاذبه های توریستی قطر، تجربه گذراندن یک شب در صحراست.

از برترین غذاهای سنتی قطر لذت ببرید و دور آتش بنشینید و موسیقی گوش کنید. بازدیدکنندگان می توانند شب را در این مکان بمثل، در حالی که می نشینند، استراحت می کنند و به ستاره های درخشان در آسمان شب از قلب اردوگاه بادیه نشینان خیره می شوند.

صحرای دوحه

سفر به قطر و غرق شدن در ماجراجویی های صحرا قابل توصیف نیست. سافاری های صحرا که به عنوان یکی از محبوب ترین ماجراجویی های بیابانی نه فقط در قطر، بلکه در خاورمیانه شهرت دارند، از برترین سرگرمی ها و تورها برای تماشای سرزمین وسیع تپه های شنی می باشند. هیچ مکانی بهتر از صحرای دوحه برای تجربه لذت تپه بازی وجود ندارد. سافاری در واقع فعالیتی است که اغلب به افرادی با قلب ضعیف، توصیه نمی شود.

مسعید

مسعید که در فاصله 64 کیلومتری جنوب دوحه واقع شده، شهری در قطر و مکانی است که می توان در آن شام کاملی را در صحرا و در کنار خانواده و عزیزان نوش جان کرد. اغلب برای زوج ها و خانواده ها ایده آل می باشد. کل فعالیت شبانه در مسعید نه تنها هیجان ماجراجویی های بیابانی را ارائه می کند، بلکه تجربه ای بی نظیر از صرف یک شام درست در وسط بیابان را به شما هدیه خواهد کرد.

می توان یک پکیج کامل را رزرو کرد که در آن یک وسیله نقلیه شخصی به همراه تعدادی خدمات اضافی ارائه می شود. همینطور بعضی از برترین و خوشمزه ترین غذاها را می توان در زیر آسمان پرستاره کویر چشید.

برترین جاهای قطر برای خرید

خرید در قطر، درست مثل ورزش های آبی، یک روش زندگی می باشد. لحظه ای که به این کشور وارد می شوید، با منظره ای از فروشگاه های معاف از گمرک در فرودگاه قطر روبه رو خواهید شد. در صورتی که مسافر باتجربه ای باشید، می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. پس در اینجا لیستی از بهترین مکان های خرید در قطر آماده کرده ایم که می توانید در تعطیلات خود از آن ها دیدن نمایید.

سوق واقف 

حال در صورتی که به دوحه از جاهای دیدنی قطر سفر کردید و آب و هوا برای شما مساعد بود، حتما باید سری به سوق واقف بزنید. بازار سنتی قطر و یکی از قدیمی ترین بازارهای کشور، سوق واقف، خانه بسیاری از فروشگاه های سنتی گلی و ساختمان های قطری است که مسافران می توانند در آن ها کالاهای مختلفی مثل صنایع دستی سنتی، ادویه های متنوع، جواهرات و غیره را بخرند. همینطور خانه بعضی از برترین رستوران هایی است که در قطر پیدا می کنید، جایی که مردم می توانند در داخل خانه بنشینند یا در رستوران های ساحلی وقت بگذرانند.

بازار طلا 

قطر میهن بعضی از برترین سازندگان جواهرات در جهان است و در صورتی که شما هم به خرید جواهرات و طلا علاقه دارید، اینجا جایی است که باید در آن باشید. این بازار برای ساخت جواهرات ظریف مشهور می باشد. با این حال، در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی را بابت طلا و جواهرات بپردازید، می توانید جواهرات ساخته شده از طلای سفید، پلاتین یا نقره بخرید.

شهر جشنواره دوحه

فستیوال سیتی که بزرگ ترین مرکز خرید در قطر است و صدها فروشگاه را در خود جای داده می دهد، یکی از مکان هایی است که باید از آن بازدید کرد. این مرکز خرید از جاهای دیدنی قطر صدها برند و فروشگاه، لوازم خانگی و سایر آیتم های مربوط به مد و پوشاک را فهرست کرده تا علاقه مندان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

مرکز خرید ویلاجیو

یکی از برترین جاهای دیدنی قطر برای خرید، مرکز خرید ویلاجیو است که در سفر خود به دوحه نمی توانید آن را از دست دهید. این مرکز معماری باشکوه و برترین امکانات را برای بازدیدکنندگان دارد. می توانید در کانال های سرپوشیده مرکز خرید، گوندولا سواری کنید یا به سینما و پیست یخ بروید تا تجره ای لذت بخش را با خانواده خود رقم بزنید.

مرکز خرید ویلاجیو حتی تعدادی فروشگاه و غرفه غذایی دارد که در محوطه مشغول به کار می باشند. از برترین فروشگاه های لباس گرفته تا برترین گزینه های سرگرمی، بازدیدکنندگان چیزهای بیشتری برای لذت بردن در این مکان پیدا می کنند. اما برترین قسمت بازدید از این مرکز خرید، گزینه های سرگرمی مختلفی است که برای بچه ها وجود دارد.

مروارید قطر 

مروارید قطر از جاهای دیدنی قطر است که جزیره ای ساخته دست بشر و یکی از برترین نمونه های لوکس، مروارید قطر بیش از چهار کیلومتر مربع وسعت دارد و خانه بعضی از برترین کافه ها و مراکز خرید در دوحه می باشد. این جزیره در واقع اولین زمین در قطر است که اتباع خارجی می توانند دارایی های آزاد داشته باشند. در اینجا می توانید برترین برندهای خرید را از سراسر جهان پیدا کنید. از برند لوکس ورساچه گرفته تا برندهای دیگر؛ خرید در مروارید قطر لذت بخش می باشد.

مرکز شهر دوحه 

یکی دیگر از مقصدهای خوب در صورتی که به خرید مقرون به صرفه تمایل داشته باشید، مرکز خرید سیتی سنتر در دوحه است که در مجموع 370 فروشگاه برتر دارد و به 3 هتل مجلل دوحه، هتل شانگری لا، هتل روتانا و هتل مروب متصل می باشد.

بازدیدکنندگانی که به این مرکز خرید از جاهای دیدنی قطر می آیند می توانند برترین گزینه ها را برای خرید و صرف غذا پیدا کنند. این مرکز خرید فروشگاه های پوشاک متعددی دارد که در آن ها بیشترین تاکید بر بودجه است تا گزینه های خرید اقتصادی برای بازدیدکنندگان فراهم شود.

مرکز خرید الخور

یکی از برترین جاهای دیدنی قطر در الخور که شاید اولین مرکز خرید ساخته شده در این شهر باشد، مرکز خرید الخور می باشد. این مرکز خرید طیف گسترده ای از برندهای جهانی و برندهای خرید ارزان قیمت را در کنار بسیاری از امکانات دیگر برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. از برترین گزینه های غذاخوری گرفته تا امکانات سرگرمی که بازدیدکنندگان می توانند در تمام طول روز از آن لذت ببرند، در مرکز خرید الخور پیدا می شود.

مرکز خرید لاگونا

مرکز خرید لاگونا از جاهای دیدنی قطر که در برترین جای دوحه، خلیج فارس، واقع شده، یکی دیگر از تجربه های خوب برای خرید می باشد. این مرکز خرید با داشتن امکانات متنوع، بیش از 150 فروشگاه و بیش از 15 رستوران دارد که برترین غذاها را با اصیل ترین طعم سرو می کنند. بازدیدکنندگانی که برای خرید به این مرکز می روند می توانند طیف گسترده ای از برندهای خرید را پیدا کنند، از مراکز خرید لوکس گرفته تا برترین انتخاب های اقتصادی را در این مرکز خرید می توان دید.

مرکز خرید قطر

یکی دیگر از برترین مکان های خرید و برترین جاهای دیدنی قطر که تجربه خوبی از خرید در این کشور را ارائه می دهد، مرکز خرید قطر است که تضمین می کند روزهای کسل کننده ای را در کنار عزیزانتان نگذرانید. این مرکز خرید 500 مغازه دارد که بیشتر از هر مرکز خرید دیگری در این کشور می باشد. در واقع، مرکز خرید قطر به عنوان بزرگترین مرکز خرید در کشور با انتخاب های فراوان به شمار می آید.

می توانید از برترین تجربه سینما در مرکز خرید لذت ببرید. این مکان با مالتی پلکس 9 صفحه ای خود مکانی است که به سرگرمی های شما اهمیت می دهد. علاوه بر این، مرکز خرید قطر حتی تعدادی امکانات اضافی هم دارد. می توان خریدی آنلاین را در منزل انجام داد و کالاها را درب منزل تحویل گرفت. همینطور، این مرکز خرید حتی 7000 جای پارک دارد که واقعا عالی می باشد. حتی با استفاده از اپلیکیشن، می توان خودروی خود را در پارکینگ مرکز خرید پیدا کرد.


دهکده فرهنگی کاتارا 

دهکده فرهنگی کاتارا از جاهای دیدنی قطر نمایانگر واقعی فرهنگ پرطراوت قطر، یک جاذبه تاریخی عالی است که تئاتر، باغ ها، دو مسجد با طراحی زیبا، تعداد زیادی گالری هنری و بسیاری موارد دیگر را در خود جای می دهد.

خانه رادوانی

خانه رادوانی که در سال 1920 ساخته شده و یکی از قدیمی ترین نمونه های تاریخ قطر است، متعلق به آکی اکبر رادوانی و خانواده اش بود که حدود 70 سال مالکیت این خانه را داشتند. هم اکنون این خانه به عنوان یکی از برترین جاهای دیدنی برای بازدید در قطر است و بازدیدکنندگان از آثار شگفت انگیز این خانه دیدن می کنند.

در واقع، همانطور که تاریخ نشان می دهد، خانواده رادوانی در سال 1971 از خانه نقل مکان کردند و پس از آن خانه ویران شد. در سال 2007، یک بررسی باستان شناسی انجام و خانه بازسازی شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

شهر فیلم 

یکی دیگر از جاذبه های توریستی قطر هنوز برای بسیاری از مسافران معماست. شهر فیلم به خاطر زیبایی بی نظیر و محیط آرام و شگفت انگیز بیابان، شهرت زیادی دارد. این شهر روستاهای بادیه نشین قدیمی را یادآور می شود و نمونه ای عالی از شیوه زندگی روستاییان در منطقه خلیج فارس را به نمایش می گذارد.

موزه هنر اسلامی 

یکی از برترین مکان های دیدنی قطر، موزه هنر اسلامی است که در قلب دوحه واقع شده و جزیره خصوصی خود را دارد. طراحی موزه یکی از برجسته ترین نکات آن است، چون به شکلی طراحی شده که از زوایای خاصی به نظر می رسد موزه روی آب شناور می باشد. MIA که توسط معمار مشهور جهان I.M.Pei طراحی شده، با سنگ آهک پوشیده شده و بیش از 15000 نسخه خطی و متن را در خود جای می دهد.

موزه های مشیرب 

یکی از برترین جاهای دیدنی قطر برای بازدید در دوحه، موزه های مشیرب می باشد. این موزه ها 4 شگفتی تاریخی می باشند که تاریخ غنی ماهیگیری دوحه را نشان می دهند. در میان بسیاری از دیدنی های دیگر، موزه ها همینطور نشان دهنده چگونگی آغاز سفر دوحه به عنوان یک دهکده ماهیگیری کوچک و مسیر رشد آن می باشند. این مکان برای کسانی که مایل می باشند جنبه های مختلف تاریخ قطر را به طور عمیق درک کنند، عالی می باشد.

خانه بن جلود، خانه محمد بن جاسم، خانه کمپانی و خانه رادوانی چهار خانه مختلفند که بخشی جدایی ناپذیر از موزه می باشند. این موزه به درستی به عنوان موزه ای پیشرفته معرفی می شود، چون تاریخ و زندگی افرادی را که در قطر زندگی می کردند و نقش مهمی در توسعه و مدرن سازی قطر داشتند، نشان می دهد.

موزه ملی قطر 

موزه دیگری که فقط از آب کورنیش در دوحه ساخته شده است، موزه ملی قطر می باشد. این موزه که با منظره ای باورنکردنی از خلیج ساخته شده، تاریخ قطر را در سه بخش نشان می دهد: آغاز، زندگی کنونی و تاریخ مدرن.

یکی از برترین مکان های دیدنی دوحه در نزدیکی فرودگاه است و بازدیدکنندگانی که به اینجا می آیند می توانند روزهای آغازین، زندگی در قطر و تاریخ مدرن این کشور را ببینند که علاقه آن ها را به این سرمزین چندبرابر می کند. قسمت هیجان انگیز موزه این است که فرش مروارید بارودا را به همراه بسیاری از جاذبه های دیگر قطر به نمایش می گذارد.

متحف

موزه متحف هنر مدرن قطر که ریشه در شهر آموزشی دوحه و یک موزه عربی برای هنر مدرن دارد، بیش از 9000 اثر هنری را در خود جای داده که در یک بازه زمانی 25 ساله جمع آوری شده اند. در حال حاضر نکته جالب در مورد موزه این است که بازدید رایگان را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و در مورد هر قطعه خاص، اطلاعات کاملی دارد. در عین حال سرویس رفت و آمد رایگان را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. برای همین، اینجا مکانی برای بازدید هنردوستان می باشد.

سوق الواکرا

یکی دیگر از مقصدهای خرید، سوق الوکرا، زیباترین و برترین مراکز خرید برای گردشگران در قطر است که نمی توانید بازدید از آن از دست بدهید. سوق الوکرا با بهترین رستوران ها و کافه های اطراف، برترین تجربه اوقات فراغت را به مسافران ارائه می دهد که می توانند در آن به خرید بپردازند و از طعم لذت بخش غذاهای اصیل قطری لذت ببرند.

وندام شهر لوسیل

وقتی صحبت از خرید لوکس به میان می آید، مرکز خرید وندام از جاهای دیدنی قطر در لوسیل، برترین مکان گردشگری قطر است که می توانید از آن دیدن کنید. وندام با فضای داخلی مجلل و برندهای معتبر، با سبک زیبا و انتخاب های بی پایان خود، تعریف جدیدی از خرید را ارائه کرده.

ساحل سیلین

آژانس های محلی زیادی در قطر می باشند که فعالیت های کایت سواری را به گردشگران ارائه می دهند. اما در صورتی که بخواهیم برترین را انتخاب کنیم، ساحل سیلین در صدر قرار می گیرد. یکی از زیباترین سواحل این کشور، ساحل سیلین، یک نقطه عالی برای لذت بردن از تفریحاتی مثل کایت سواری می باشد. با محدوده قیمت 700 ریال قطر و برای هر نفر تا 900 ریال، یکی از جاذبه هایی است که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

جزیره بانانا

یکی دیگر از برترین تفریحات آبی و از جاهای دیدنی قطر، قایق سواری با بانانا می باشد. جزیره بانانا مکان مناسبی برای شماست. جزیره ای مصنوعی که درست در سواحل پایتخت دوحه واقع شده و یکی از برترین مکان ها برای بازدید با خانواده در قطر است که آرامش و ورزش های آبی را در برترین حالت ارائه می دهد.

ساحل کاتارا 

یکی از برترین مکان ها برای بازدید در دوحه، ساحل کاتارا در میان معدود سواحل عمومی قطر است که هیجان و سرگرمی را می توانید در آن بیابید. این ساحل در مکانی زیبا واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری دوحه به حساب می آید. وقتی که صحبت از ورزش های آبی می شود، پاراسلینگ با برترین فعالیت ها در این ساحل منتظر شماست.

ال تاکیرا 

در واقع، ذخیره گاه طبیعی ال تاکیرا بزرگترین ذخیره گاه طبیعی حرا در قطر می باشد. مناظر طبیعی این ذخیره گاه، دوستداران ماجراجویی و گردشگران و بازدیدکنندگان را در قطر به خود جذب می کند. می توان از کایاک سواری در جنگل های حرا لذت برد.

دوحه کورنیش

کورنیش دوحه که در امتداد خلیج قرار گرفته و حدود هفت کیلومتری امتداد دارد، یکی از برترین مکان ها در دوحه است که باید از آن دیدن کنید. کورنیش یک تفرجگاه ساحلی است که در تمام طول سال از بازدیدکنندگان پذیرایی می کند. همینطور تعدادی جاذبه مثل منظره غروب آفتاب و تورهای کروز را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند از آن لذت ببرند.

ساحل ام باب

ساحل ام باب برای تفریحات هیجان انگیز آبی مناسب نیست. اما این ساحل در الشحانیه، یکی از برترین مکان های توریستی قطر برای تفریحات ساحلی می باشد. برای استراحت و فرار از گرمای سوزان بیابان، ساحل ام باب ایده آل می باشد. می توانید در ساحل قدم بزنید و در اطراف شن های نرم از آرامش رنگ های آبی لذت ببرید.

ساحل زکریت

زکریت به اندازه دیگر سواحل هیجان انگیز معروف نیست، اما این ساحل یکی از برترین مکان ها برای بازدید در قطر می باشد. این ساحل که در فاصله چند مایلی از قلعه زکریت قرار دارد، فرصتی ایده آل برای گذراندن یک روز در آرامش و تجربه ماجراجویی های آبی جدید می باشد. این ساحل به دور از دخالت انسان، همواره با زیبایی آرام و بی نظیر خود گردشگران را شگفت زده می کند.

ساحل زکریت در ساحل غربی دخان قرار دارد و به عنوان یک مکان غیرمعمول برای گردشگران شناخته می شود. اینجا مکان مناسبی برای تحسین آرامش دریاست. وقتی صحبت از ماجراجویی می شود، رسیدن به ساحل خود هیجان انگیز می باشد. برای رسیدن به این جاذبه گردشگری قطر باید یک خودروی آفرود 4×4 سوار شد.

ساحل ال واکرا در جاهای دیدنی قطر

ساحل ال واکرا بعضی از برترین تفریحات آبی را به مسافران و گردشگران ارائه می دهد. این ساحل که در کنار محیط های قدیمی و پرجنب وجوش سوق ال وکرا قرار گرفته، جواهری پنهان است که می توانید در آن برترین ماجراجویی های آبی را امتحان کنید.

سواحل آبی با درختان نخل و محیط های آرام با امکاناتی مثل منطقه بازی برای بچه ها، تاب و دیگر وسایل سواری هیجان انگیز تزیین شده. علاوه بر این، می توانید از فعالیت هایی مثل کایاک سواری، قایق رانی یا شنا، و با بازی هایی مثل فوتبال یا والیبال اوقات شادی را بگذرانید. این ساحل با انبوهی از سرگرمی و ماجراجویی، به روی همه افرادی که می خواهند تمام روز را در یکی از برترین جاهای دیدنی قطر بگذرانند، باز می باشد.

ساحل سیمایسما 

سیمایسما برترین مکان خانوادگی برای هر بومی و گردشگر می باشد. این ساحل پربازدیدترین مکان در قطر است که می توان همزمان از ماجراجویی آبی و تفریحات ساحلی لذت برد. این ساحل زیبا که چند کیلومتر دورتر از استراحتگاه ساحلی معروف سیمایسما قرار دارد، نوید یک روز سرگرم کننده و هیجان انگیز را می دهد.

سیمایسما هیچ شباهتی به هیچ ساحلی خاص ندارد، اما زیبایی طبیعی دارد که عاشقان ساحل را به خود جذب می کند. خانواده ها می توانند روزی اوقات فراغت را در ماسه های طلایی درخشان و ساحلی تمیز بگذرانند.

ساحل فویریت

زیبایی و هیجان چیزی است که نمی توان آن را از دست داد، ساحل فویریت یکی از برترین نقاط برای گردشگران قطر است که می توانید همزمان از تفریحات ساحلی و ماجراجویی لذت ببرید. این ساحل یک ساحل سفید تمیز با امواج لاجوردی است که آن را به منظره ای ایده آل برای عکاسی با محیطی عالی تبدیل می کند. این شهر در شمال شرقی قطر در شهرداری الغریه واقع شده.

برترین سایت برای دیدن لاک پشت هایی که در حال تخم گذاری می باشند، ساحل فویریت است که می توانید بچه لاک پشت هایی را که در کنار ساحل می خزند، ببینید. این موجودات در ساحل به دنیا می آیند و پس از 30 سال دوباره برای تخم گذاری به ساحل باز می گردند. این چرخه سال هاست که ادامه دارد. مطمئن شوید که مراقب امنیت این لاک پشت ها در ساحل هستید.



سفر به قطر با آریسا پرواز و خرید تور های گردشگری متنوع و هیجان انگیز

قطر، یک کشور کوچک در شبه جزیره عربی، با طبیعتی فوق العاده و فرهنگی بسیار غنی است. این کشور با شهرهای مدرن و لوکس، صحراهای خشک و دریاچه های زیبا، مساجد با معماری زیبا و بازارهای پرآوازه، مسیری منحصر به فرد برای سفر شما خواهد بود. اگر به دنبال تجربه ای منحصر به فرد و هیجان انگیز هستید، حتماً به قطر سفر کنید و با آریسا پرواز تجربه ی یک سفر بی نظیر را داشته باشید.  برای رزرو بلیط هواپیما و خرید تورهای گردشگری به قطر، می توانید به آریسا پرواز مراجعه کنید. این گروه بزرگ و معتبر با سابقه بیش از 10 سال درخشان در صنعت گردشگری، به شما امکان می دهد تا تجربه ای منحصر به فرد و لذت بخش از سفرتان را داشته باشید.

تورهای گردشگری قطر از آریسا پرواز شامل تورهای شهری، تورهای طبیعت، تورهای فرهنگی و تورهای ماجراجویی می شود. شما می توانید بر اساس سلیقه و تمایلات خود، تور مناسب برای خود را انتخاب کنید و لحظاتی فراموش ناپذیر را تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور قطر، با آریسا پرواز تماس بگیرید و لحظاتی شگفت آور را تجربه کنید.


برچسب‌ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید