تفریحات شبانه ویتنام | 9 ایده خوش گذرانی در ویتنام و تفریحات شبانه جذاب

1403/06/11 جاهای تفریحی
کپی لینک مطلب

در این مطلب قصد داریم به تفریحات شبانه ویتنام بپردازیم تا اگر قصد خرید تور ویتنام را دارید آن ها را تجربه کنید و سفر خود را خاطره انگیزتر از چیزی که باید باشد تجربه کنید! ویتنام یکی از کشورهای جذاب در جنوب شرق آسیا است که به عنوان یک مقصد تفریحی برای گردشگران در سرتاسر جهان شناخته می شود. این کشور با فرهنگ متنوع، طبیعت زیبا، تاریخ بلند و غنی، غذاهای خوشمزه و تفریحات شبانه پرجنب و جوش، یک مقصد ایده آل برای سفرهای تفریحی و تفریحات شبانه است.

تفریحات شبانه در ویتنام بسیار گوناگون و جذاب هستند. از بازارهای شلوغ و پرآوازه تا رستوران ها و کافه های مدرن، از کلوپ ها و بارهای شلوغ تا تئاترها و کنسرت ها، هر کسی می تواند به سلیقه خود در تفریحات شبانه ویتنام پی ببرد.

شهرهای بزرگ و پرجنب وجوش ویتنام مانند هانوی، هوشی مینه و دانانگ بهترین مکان هایی هستند که می توانید شب های شاد و جذاب خود را در آن جا سپری کنید. از بازارهای شلوغ و پرآوازه تا کلوب ها و بارهای شلوغ و پرانرژی، همه چیز در این شهرها برای تفریحات شبانه شما فراهم است.

تفریحات شبانه ویتنام

اگر به دنبال یک مقصد تفریحی و شاداب برای سفر خود هستید، ویتنام یک گزینه عالی خواهد بود. این کشور با طبیعت زیبا، فرهنگ متنوع و تفریحات شبانه پرجنب و جوش، تجربه ای فراموش ناپذیر برای شما خواهد بود، این شما و این هم بهترین تفریحات شبانه ویتنام که اگر با تور ویتنام سفر می کنید باید امتحان کنید!

1- با عشقتان شهر را از سامیت لانج ببینید!

Summit Lounge یکی از محبوب ترین و باشکوه ترین بارهای شهر ویتنام است که به خصوص برای گردشگران و بازدیدکنندگان از سراسر جهان جذابیت دارد. این بار با دیدی فوق العاده به شهر ویتنام و چشم اندازهای زیبای آن، امکان تجربه یک شب فراموش ناپذیر را برای مهمانان خود فراهم می کند.

Summit Lounge واقع در بالای یکی از برج های بلند شهر ویتنام است و از اینجا می توان به تمام شهر و اطراف آن نگاه کرد. با چراغ های شهر در زیر پا، مهمانان می توانند از یک محیط شیک و زیبا لذت ببرند و لحظاتی دور از هرگونه استرس و نگرانی را تجربه کنند.

در Summit Lounge انواع نوشیدنی های خوشمزه و غذاهای خوشمزه ارائه می شود که همراه با موسیقی زنده و جلسات DJ برای مهمانان برگزار می شود. این بار یک مکان عالی برای گذراندن شب های خاص و رمانتیک است و برای هر نوع جشن و مراسمی مناسب است.

با اینکه ویتنام شهری پرانرژی و پرجنب وجوش است، اما Summit Lounge به عنوان یک نقطه آرامش و آرامش در میان همه این هیاهوها شناخته می شود. مهمانان می توانند در اینجا از غروب های خیره کننده و چشم اندازهای فوق العاده لذت ببرند و لحظاتی خاص و خاطره انگیز را تجربه کنند.

Summit Lounge یکی از بهترین محل ها برای تفریح در شهر ویتنام است که به گردشگران و بازدیدکنندگان از سراسر جهان پیشنهاد می شود. اگر به دنبال یک تجربه شبانه خاص و جذاب در ویتنام هستید، حتماً این بار را به لیست مکان های قابل بازدید خود اضافه کنید و لحظاتی فراموش ناپذیر را در آنجا تجربه کنید.

2- صرف شام در دریاچه غربی برای داشتن یک شب رویایی

دریاچه غربی (West Lake) که در زبان ویتنامی هو تای (Ho Tay) خوانده می شود، یک منطقه مسکونی محبوب برای مهاجران می باشد. در اطراف دریاچه رستوران ها و کافه های لوکسی دیده می شود که به توریست ها خدمات خوبی ارائه می کنند. اینجا همینطور محلی است که می توان بسیاری از سفارتخانه های کشورها را مشاهده کرد. 

با توجه به موقعیت شما در اطراف دریاچه، می توان کم و بیش پاگودای ترَن کوئوک (Tran Quoc) با ارتفاع 15 متر را مشاهده کرد. این پاگودا قدیمی ترین معبد در هانوی محسوب شده و در سال 544 میلادی توسط امپراتور لی نام دِ (Ly Nam De) ساخته شده.

3- دریاچه هوآن کیم جای محشری برای قدم زدن

دریاچه هوآن کیِم (Hoan Kiem) درست در مجاورت منطقه قدیمی واقع شده و مکان جذابی برای قدم زدن و گرفتن چند عکس در شب می باشد. چراغ های ساختمان ها و خانه های اطراف دریاچه پس از غروب آفتاب روشن می شود و بازتاب آن ها در سطح آبِ دریاچه منظره ای رنگارنگ و زیبا را خلق می کند.

در مرکز دریاچه یک جزیره وجود دارد که معبد اِن گوک سون (Ngoc Son) در آنجا ساخته شده و با یک پل به ساحل وصل شده. می توان در این منطقه دوچرخه سواران و حتی افراد سالخورده ای را مشاهده کرد که در حال استفاده از تجهیزات بدن سازی اطراف دریاچه می باشند. در اطراف دریاچه مسیرهای پیاده روی به چشم می خورد که پس از غروب آفتاب به مکانی محبوب برای دوست داران هوای پاک و سلامتی تبدیل می شود.

4- گشتن در محله قدیمی هانوی

به نظر می رسد که نیمی از هانوی در شب در حال قدم زدن در این منطقه بوده و با شمار فراوان موتورسیکلت های خود در خیابان ها، اوضاع را کمی متشنج می کنند. در اطراف 16 خیابان این منطقه قدم بزنید، مقداری سوغاتی خریداری کنید، به درون فروشگاه ها بروید، چند عکس بگیرید و به گروهی از مردم محلی برای امتحان کردن یک غذای خیابانی بپیوندید. 

5- ماشای نمایش عروسکی در آب

نمایش های عروسکی در آب در میان توریست های ویتنام بسیار محبوب می باشد. نمایش عروسکی تانگ لانگ (Thang Long) درست در کنار دریاچه هوآن کیِم برگزار شده و به خاطر اجرای بعضی از بهترین نمایش ها به شهرت زیادی دست یافته می باشد. بهتر است تا زودتر بلیت خود را تهیه کنید، چون این نمایش ها بسیار پرطرفدار می باشند. این هنر باستانی متشکل از عروسک هایی است که به دست عروسک گردانان ماهر هدایت شده و سبک زندگی محلی و داستان هایی از افسانه های باستانی را روایت می کنند.

6- بازار شبانه هانوی، بهشت خانم ها

حتی اگر هدف شما خرید هم نیست، راهی اینجا شوید. می توان از این بازار شبانه تنها برای غرق کردن خود در حال و هوای پرشور شبانه هانوی، ملاقات مردم، گرفتن چند عکس و امتحان خوراکی های لذیذ خیابانی دیدن کرد. بدون شک امکان خرید از این بازار هم وجود دارد و به احتمال زیاد گردشگران این کار را خواهند کرد. این بازار تنها در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پس از ساعت 6 عصر باز می باشد.

7- دیدار از بازار گل کوانگ با ویتنام

بازار گل کوانگ با (Quang Ba)، درست به مانند بازارهای مصرفی برای تأمین مواد اولیه رستوران ها، پس از نیمه شب به اوج شلوغی خود می رسد.  این بازار تجاری نیاز همه گل فروشان هانوی را تأمین کرده و تازه ترین گل های روز را به دست آن ها می رساند. صاحبان گل فروشی ها از قدم زدن در این بازار در ساعات اولیه صبح لذت می برند. به لطف گل های فراوان در این بازار، رنگ ها و عطرهای بی شماری در کوانگ با حس می شود. حضور در این بازار شبیه به قدم زدن در یک باغ روباز عظیم، اما در زمان شب، می باشد.

8- کلوپ موسیقی جاز مین برای تفریحات شبانه عالی و به یادماندنی خواهد بود!

راهی کلوپِ موسیقی جازِ مین (Minh) شوید و به تماشای ماهرترین نوازنده های شهر بنشینید که در حال نواختن با سازهای خود با عشق و علاقه فراوان می باشند. فضای داخلی این کلوپ تاریک بوده و محیطی دل پذیر را برای میهمانان خلق کرده.  نوشیدنی های این کلوپ به هیچ وجه ارزان نیستند، اما اگر قصد شما مراجعه به مکانی مجلل برای سرگرم شدن باشد، کلوپِ مین ارزش پرداخت پول اضافی را دارد.

9- منطقه وست لیک

منطقه وست لیک در ویتنام یک مقصد توریستی محبوب برای تفریحات شبانه است. این منطقه واقع در شمال شرقی ویتنام، در استان کوانگ نین، واقع در استان لنگ سون. وست لیک شهری دریایی کوچک است که دارای سواحل زیبا و آب های صاف معروف است.

تفریحات شبانه در وست لیک به دلیل فعالیت های جذاب و متنوعی که در این منطقه ارائه می شود، بسیار محبوب است. از جمله فعالیت های شبانه معروف در وست لیک می توان به بازدید از رستوران ها، کافه ها، بار ها و کلوپ های شبانه اشاره کرد. این مناطق شبانه پر از جاذبه های فرهنگی، هنری و موسیقی هستند که برای گردشگران جذابیت دارند.

همچنین، وست لیک دارای بازارهای شبانه پرمیومی است که محصولات محلی، هنری و دست ساز را به فروش می رسانند. گردشگران می توانند از خرید لباس های محلی، زیورآلات، صنایع دستی و سوغاتی های محلی لذت ببرند.

علاوه بر این، وست لیک دارای مناظر طبیعی زیبا و فعالیت های خارج از منزل مانند قایقرانی، شنا، ماهی گیری و تورهای ماجراجویانه است. گردشگران می توانند از زیبایی های طبیعی فوق العاده این منطقه لذت ببرند و تجربه های جدیدی را تجربه کنند.

در کل، وست لیک یک مقصد تفریحات شبانه پر جذابیت و متنوع برای گردشگران است. این منطقه دارای ترکیبی از فعالیت های فرهنگی، هنری، موسیقی و طبیعی است که تجربه یک سفر شبانه خاطره انگیز را برای گردشگران فراهم می کند.



آریسا پرواز، تور و برنامه های متنوع گردشگری ویتنام را با بهترین قیمت ارائه می کند!

آریسا پرواز با بیش از 10 سال تجربه در صنعت گردشگری، برنامه های متنوع و جذابی را برای سفر به ویتنام برای شما ارائه می دهد. از تورهای شهری و تاریخی تا تورهای ماجراجویی و تفریحی، آریسا پرواز با همکاری بهترین هتل ها و راهنمایان محلی، برنامه های گردشگری شگفت انگیزی برای شما طراحی کرده است. با انتخاب تورهای ما، شما فرصت خواهید داشت تا جاذبه های تاریخی و فرهنگی ویتنام را با دقت بیشتری بررسی کرده و لذت بردن از هر لحظه سفر خود را تجربه کنید.

آریسا پرواز با ارائه بهترین قیمت ها و خدمات با کیفیت، تضمین می کند که شما تجربه ای لازم برای سفر به ویتنام را خواهید داشت. به همین دلیل، مشتریان ما همیشه از خدمات ما راضی بوده و به ما اعتماد کرده اند. پس اگر می خواهید با تور ویتنام یک سفر به ویتنام خاص و خاطره انگیز داشته باشید، با آریسا پرواز تماس بگیرید و تور گردشگری خود را رزرو کنید.

برچسب‌ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید