هتل های هانوی

1403/06/11
کپی لینک مطلب

اگر قصد خرید تور ویتنام را دارید بهتر است با بهترین هتل های هانوی آشنا شوید، هانوی، پایتخت و شهر بزرگ و زیبای ویتنام، بسیاری از هتل های لوکس و شیک را برای گردشگران و مسافران در خود جای داده است. از هتل های معروف و بزرگ تا مسافرخانه های بومی و کوچک، هر یک از این مکان ها تجربه ای منحصر به فرد از اقامت در هانوی را ارائه می دهند. در این مقاله، بهترین هتل های هانوی را برای شما معرفی می کنیم.  پس با ما در آریسا پرواز همراه باشید و بهترین هتل های هانوی را کشف کنید.

بهترین هتل های هانوی را بشناسید! - معرفی 6 هتل لاکچری ویتنام در شهر هانوی

1- هتل هانوی دوو (Hanoi Daewoo Hotel)

این هتل پنج ستاره و بسیار لوکس در مرکز شهر هانوی و در مجاورت یک پارک آبی بزرگ به نام جزیره میمون ها که یکی از جاذبه های گردشگری این شهر است، قرار گرفته و دارای امکانات بی نظیر و فوق العاده ای هست. اتاق های این هتل که با تم رنگ های روشن و سفید طراحی و تزئیین شده اند، همگی به مبلمان تمام چرم، حمام اختصاصی و ال سی دی تمام صفحه با گیرنده شبکه های ماهواره ای مجهز شده اند.

استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن بخار، سونا، مرکز اسپا و باشگاه تناسب اندام، امکانات ورزشی این هتل را تشکیل داده اند. در این هتل مجلل، یک رستوران بزرگ هم وجود دارد که در واقع جزو بهترین رستوران های کل شهر به شمار می رود. خشکشویی، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ رایگان و سرویس نظافت 24 ساعته اتاق ها، از دیگر خدمات این هتل بی نظیر می باشد.


2- هتل اپریکات هانوی (Apricot Hanoi Hotel) یکی از بهترین هتل های هانوی

هتل Apricot Hanoi، یکی از بهترین هتل های شهر هانوی و یک گزینه عالی برای اقامت در این شهر زیبا و تاریخی است. این هتل با طراحی زیبا، امکانات برجسته و موقعیت متمایز خود، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای توریستی در هانوی محسوب می‌شود. هتل Apricot Hanoi در مرکز شهر هانوی واقع شده و به سادگی به دیدنی‌های مهم شهر دسترسی دارد. این هتل با معماری زیبا و شیک خود، یک جو آرام و لوکس برای مسافران خود ایجاد کرده است. اتاق‌های هتل Apricot Hanoi با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی بالا، اقامتی لوکس و راحت برای مهمانان فراهم می‌کنند.

امکانات هتل شامل رستوران‌های با منوی متنوع و لذیذ، استخر، سونا، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان و خدمات ماساژ می‌باشد. همچنین هتل Apricot Hanoi دارای اتاق برای جلسات و کنفرانس‌ها است که مناسب برای مهمان‌های تجاری است.

یکی از نکات برجسته‌ی هتل Apricot Hanoi، منظره‌ی فوق‌العاده‌ای است که از بالکن‌های اتاق‌ها و رستوران‌های آن قابل مشاهده است. مهمانان می‌توانند از زیبایی‌های شهر هانوی و دریای خلیج تونکین لذت ببرند.  اگر به دنبال یک اقامت لوکس و فراموش‌ناپذیر در شهر هانوی هستید، هتل Apricot Hanoi یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این هتل با خدمات برجسته، موقعیت متمایز و امکانات فوق‌العاده، تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت در شهر هانوی را برای شما فراهم می‌کند.


3- هتل پسیفیک هانوی (Pan Pacific Hotel)

این هتل پنج ستاره در مجاورت دریاچه غربی شهر هانوی مستقر شده و با امکانات فوق العاده ای که در بر گرفته، به یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های این منطقه تبدیل شده است؛ امکاناتی مثل ترانسفر شهری کاملا رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس تبادل ارز، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ و مینی بار شبانه روزی که همگی توسط مهمان نوازترین پرسنل ها ارائه می شوند.

منوی رستوران این هتل هم شامل دو بخش غذاهای سنتی ویتنامی و غذاهای بین المللی می شود که در نوع خوب بهترین می باشند. مثل تمام هتل های پنج ستاره دیگر، پسیفیک هانوی هم دارای استخر، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی است و البته در تمام این نقاط، اینترنت پر سرعت وای فای، قابل دسترس می باشد.


4- هتل پولمن هانوی (Pullman Hanoi Hotel)

هتل پولمن هانوی یکی از بهترین هتل های شهر هانوی، پایتخت ویتنام، است که با امکانات و خدمات برتر خود، مهمانان را به خود جذب می کند. این هتل 5 ستاره با موقعیت مرکزی خود، امکان دسترسی آسان به اماکن تاریخی، فرهنگی و تجاری شهر را فراهم می کند.

هتل پولمن هانوی دارای اتاق های مجهز به تمام امکانات رفاهی و روزانه که به مهمانان اقامتی راحت و لذت بخش را ارائه می دهد. همچنین این هتل دارای رستوران های متعددی است که بهترین غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهند.

امکانات دیگری همچون استخر، سونا، جکوزی، باشگاه و سرویس اتاق 24 ساعته نیز در هتل پولمن هانوی موجود است. همچنین امکانات برای برگزاری هرگونه مراسم و رویداد های تجاری نیز در این هتل فراهم شده است. با توجه به امکانات و خدمات برتری که هتل پولمن هانوی ارائه می دهد، این مکان انتخاب مناسبی برای اقامت در شهر هانوی است و تجربه ای لذت بخش و بی نظیر را برای مهمانان فراهم می کند.


5- هتل سان وی هانوی (Sunway Hanoi Hotel)

اگر به دنبال یک هتل با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت در این شهر میگردید، یکی از بهترین پیشنهاد های ما به شما، سان وی می باشد. این هتل چهار ستاره که در مرکز شهر واقع شده است موقعیت بسیار مناسبی نسبت به مراکز تجاری و بازار های هانوی دارد و با امکاناتی مانند ترانسفر درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت پر سرعت و پارکینگ رایگان به یک مکان مناسب و ایده عال برای اقامت گردشگران و مسافران تبدیل شده می باشد.

در این رستوران یک کافه شبانه روزی و یک رستوران بزرگ وجود دارد که منوی آن غذاهای ویتنامی و فرنگی را شامل می شود. اگرچع در سان وی هیچ استخر و سونایی وجود ندارد، اما سالن کاملا مجهز بدنسازی آن، تا حدودی این عیب را جبران کرده می باشد. این هتل یکی از بهترین اقامتگاه های ارزان قیمت هانوی به شمار می رود.


6- بوتیک هتل چرچ هانگ گای (Church Boutique Hotel Hang Gai)

این هتل در خیابان ابریشم شهر هانوی قرار گرفته و اگر در آن اقامت گزیدید، از مهم ترین مزایای آن، دسترسی به چندین کافه رستوران، موزه، گالری و 120 فروشگاه مختلف در این خیابان می باشد. اتاق های این هتل که دارای پس زمینه رنگی روشن و سفید می باشند، امکاناتی مثل ال سی دی، حمام اختصاصی، چای ساز، قهوه ساز، مینی بار و یک نهار خوری کوچک را در خود جای داده اند.

البته اندازه و کیفیت این اتاق ها بسته به بودجه ای که شما می پردازید، متفاوت از یکدیگر می باشد. امکانات ورزشی این بوتیک هتل هم شامل دو استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و تور های پیاده روی و دوچرخه سواری در سطح شهر می شود. این هتل چندین کافه شبانی روزی و چندین کلاس آموزشی مختلف از جمله کلاس های آموزش تهیه غذاهای محلی ویتنام را هم در خود جای داده که موجب می شود هیچ وقت در این مکان حوصله تان سر نرود.



لذت تجربه زیبایی و شگفتی های ویتنام با تور ویتنام آریسا پرواز

ویتنام کشوری است با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی و جذاب که هر ساله میلیون ها گردشگر از سراسر جهان به این کشور سر می زنند تا لذت تجربه زیبایی ها و شگفتی های آن را بچشند. از مناظر طبیعی زیبا و باغ های گل آبیاری شده تا بازارهای پرآوازه و تاریخی، ویتنام همه چیز را برای گردشگران خود دارد.

اگر دوست دارید به این کشور زیبا سفر کنید و از تمامی زیبایی های آن لذت ببرید، بهترین راه برای این کار انتخاب یک تور ویتنام با آریسا پرواز است. آریسا پرواز با سابقه ای بیش از 10 ساله در زمینه گردشگری و تورهای خارجی، بهترین خدمات و تجربه را برای شما فراهم می کند تا سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

تور ویتنام با آریسا پرواز شامل تمامی خدماتی است که شما به آن نیاز دارید، از ویزا، بلیط هواپیما و اقامت در هتل های لوکس تا تورهای شهری و بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی. همچنین با هماهنگی آریسا پرواز، می توانید از مراکز خرید و رستوران های معروف ویتنام نیز دیدن کنید و لذت غذاهای محلی این کشور را بچشید.

با انتخاب تور ویتنام با آریسا پرواز، مطمئن باشید که سفری راحت و بی نقص را تجربه خواهید کرد و خاطراتی خوب از این کشور زیبا به خانه برده خواهید شد. بنابراین، برای رزرو تور ویتنام با آریسا پرواز و شروع یک سفر فوق العاده، با ما تماس بگیرید و از تمامی خدمات ما بهره مند شوید.

برچسب‌ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید