مکان های گردشگری تایلند

1403/04/03 جاهای دیدنی
کپی لینک مطلب

مکان های گردشگری تایلند موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم، تایلند یکی از مقاصد توریستی محبوب در جنوب شرق آسیا است که هر ساله میلیون ها گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب می کند. این کشور با فرهنگ غنی، طبیعت زیبا، غذاهای خوشمزه و پذیرایی دوستانه اهالی آن، یکی از بهترین مقاصد برای سفر و تفریح است.

در این مقاله به بررسی برخی از مکان های گردشگری معروف تایلند خواهیم پرداخت تا شما را با زیبایی های تایلند و اطلاعات مفیدی که برای برنامه ریزی سفر به این کشور فوق العاده نیاز دارید اشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله به شما در انتخاب مقصد مناسب برای سفر به تایلند کمک کند و تجربه یک سفر به یاد ماندنی را برای شما فراهم کند.

آیا به دنبال یک سفر رویایی به تایلند هستید؟ با آریسا پرواز بهترین تورهای تایلند را برای شما فراهم کرده است. این تورها شامل اقامت در هتل های لوکس، پرواز با کمترین هزینه، تورهای شهری و ماجراجویی و خریدهای بی نظیر می باشند. با انتخاب تور تایلند از آریسا پرواز، شما فرصت خواهید داشت تا به جاذبه های گردشگری معروف تایلند سفر کنید.

مکان های گردشگری تایلند

1- فانگ نگا در شمال پوکت

احتمالا عکس های زیادی از سواحل کشور تایلند دیده اید، بسیاری از این عکس ها متعلق به خلیج فانگ نگا می باشد. منطقه ای شگفت انگیز و رویایی که مناسب سفرهای رمانتیک و عاشقانه است، پارک ملی دریایی فانگ نگا مساحتی حدود 400 کیلومتر مربع را پوشش می دهد که شامل 42 جزیره می باشد. جزیره جیمز باند، کوه پانی و جزیره ماک از جمله مکان هایی می باشند که باید در خلیج فانگ نگا حتما آنها را ببیند.

2- جزایر سیمیلان

این مجمع الجزایر کوچک که به طور کلی در بین جذاب ترین مکان های غواصی در جهان محسوب می شود، جزایر سیمیلان معروف ترین جاذبه طبیعی تایلند است که به مقصد مورد علاقه قایق های تفریحی و قایق های گردشگری هم تبدیل شده. جزایر سیمیلان در 84 کیلومتری شمال غربی شهر پرجمعیت پوکت قرار دارند، یکی از شناخته شده ترین مجمع الجزایر در دریای آندامان است که عمدتاً به خاطر شگفتی هایی که در زیر آب های زلال آن قرار دارد، در جهان شناخته می شود. سواحل سفید مرجانی تایلند یکی از جذاب ترین بخش های این جزیره ها است.

3- آبشار اروان

آبشار اروان از جاذبه های تایلند است که در بخشی از پارک ملی اروان قرار دارد، منطقه ای بکر به وسعت 550 کیلومتر که از جاذبه های طبیعی تایلند در 40 کیلومتری شمال غربی شهر کانچانابوری به شمار می آید. این پارک طبیعی دارای استخرهای غوطه ور، آبشارهای خیره کننده، صخره ها وجنگل های بارانی می باشد. هر مرحله در آبشار اروان جذابیت و ویژگی خاص خود را دارد و چندین نوع آبشار را در یک مکان ارائه می دهد، پیاده روی تا آبشار اروان تقریباً 4 ساعت طول می کشد. قسمت چالش برانگیز بین آبشارهای 5 و 7 است که برای عبور باید از نردبان های ناپایدار استفاده کنید. مسیر کاملا راحت و مشخص است و بدون راهنما هم می توانید به آسانی به آبشار برسید.

4- آبشار تی لر سو

آبشار تی لر سو ارتفاعی در حدود 250 متر و عرض آن 450 متر است. این آبشار که از جاذبه های تایلند است، بزرگترین و بلندترین آبشار هم به شمار می آید، مناظر آبشار تی لو سو واقع در رودخانه مائه کلونگ در استان تالک، نزدیک به مرز بین تایلند و میانمار، واقعاً دیدنی می باشد. مسیر رسیدن به این منطقه بسیار طولانی است و آبشار در منطقه ای دور افتاده و بکر در کشور تایلند قرار دارد. برای رسیدن به آبشار باید حدود 2 کیلومتر پیاده روی کنید، اما تماشای این آبشار ارزش طی کردن این مسیر صعب العبور و طولانی را دارد.

5- سوکوتای

شهر تاریخی سوخوتای یا سوکوتای که هم اکنون تنها ویرانه ای از آن باقی مانده اولین پایتخت تایلند و مهم ترین شهر این کشور زمانی بود که تایلند با نام سیام شناخته می شد. در پارک سوخوتای که در سوخوتای فعلی قرار دارد، امکان مشاهده بسیاری از معابد، کاخ ها و بناهای مربوط به آن دوران قابل مشاهده می باشد. این شهر کوچک، در نزدیکی ویرانه هایی از شهر باستانی سوکوتای قرار دارد و یکی از پربازدیدترین جاذبه های تایلند می باشد.

در این پارک می توان انواع معابد حفاری شده، مجسمه های بودا و بناهای تاریخی مربوط به تاریخچه تایلند را مشاهده کرد که یکی از مهم ترین آن ها معبد وات ماهاتات می باشد. در این پارک تاریخی علاوه بر معابد و کاخ های می توان از دریاچه ها، باغ و جنگل و مناظر طبیعی دیدنی هم بازدید کرد. این معبد تاریخی دارای یکی از انواع یادگارهای بوداهای قبلی و استوپای نیلوفر آبی است د که آن را به چشمگیرترین معبد منطقه تبدیل کرده.

6- پوکت – Phuket

پوکت بزرگ ترین مجمع الجزایر تایلند (با بیش از 1400 جزیره) است، همینطور به عنوان محبوب ترین مقصد از مقاصد دیدنی در تایلند پس از بانکوک به شمار می آید. می توانید در شهر قدیمی و تاریخی پوکت قدم بزنید و از تماشای مغازه های محلی با رنگ آمیزی درخشان لذت ببرید.

به شما پیشنهاد می کنیم سفر خود به پوکت را از جاده تالانگ شروع کنید و در یکی از کافه های این شهر مثل کوپیتیام استراحت کنید و از قهوه خانه های قدیمی این منطقه بازدید کنید. درخت آبی (Blue Tree) پارک آبی جدید پوکت است که می توانید همراه با خانواده یا با دوستان سری به آن بزنید. اگر در جست و جوی بهترین رستوران در پوکت هستید، به Pru بروید، جایی که منو و مواد غذایی ارگانیک برای مهمانان سرو می شود.

7- چیانگ مای – Chiang Mai

این شهر روزگاری پایتخت این پادشاهی پرآوازه بوده، به همین دلیل مرکز شهر مملو از معابد چشمگیر مثل Wat Chedi Luang به ارتفاع 80 متر می باشد. دیوارها و خندق بازسازی شده شهر چیانگ مای، بارزترین یادگاری از پادشاهی لانا می باشد.

غذاهای خلاقانه و مدرن تایلندی را در Blackitch امتحان کنید. برای اقامت در این شهر می توانید بهترین هتل های چیانگ مای، از جمله استراحتگاه شیک X2 Chiang Mai Riverside در ساحل رودخانه پینگ را رزرو کنید. به شما توصیه می کنیم برای یک سفر یک روزه آسان به خارج از شهر، به معبد پرآذین Wat Doi Suthep بروید یا از Doi Inthanon، بلندترین قله تایلند، بالا بروید.

این شهر همینطور مرکز فعالیت بسیاری از هنرمندان می باشد. گالری ها، استودیوهای فراوان و موزه هنر معاصر MAIIAM در شهر چیانگ مای قرار دارد. در غرب شهر، در بوتیک ها و کافه های نیمانهایمین گشت و گذار کنید و از تماشای غروب خورشید از پشت بام هتل یایی لذت ببرید.

8- کوفانگان

این جزیره دارای دیدنی ترین تپه ها، جنگل های سرسبز، رودخانه های نیلگون، دریای آبی و سواحل ماسه ای سفید می باشد. یکی از ویژگی های این جزیره شرایط ساده تر زندگی و اقامت در آن می باشد. این جزیره هنوز به اندازه جزایر افراد از نظر امکانات و تکنولوژی پیشرفت نکرده است، به همین دلیل محیطی بکرتر دارد و اقامت در آن حس نزدیکی بیشتری با طبیعت را در مسافران ایجاد می کند. با این حال این جزیره تفریحات خاص و هیجان انگیزی هم دارد که از جمله آن می توان به غواصی اشاره کرد.

یکی از مواردی که این جزیره را به یکی از خاص ترین جاذبه های تایلند تبدیل می کند، میزبانی از مهمانی افسانه ای ماه کامل می باشد. هر ماه در شبی که ماه کامل می شود جشنی بزرگ در ساحل هاد رین این جزیره برگزار می شود که تمام ساکنین کوفانگان امکان شرکت در آن و رقص و آواز تا نزدیکی صبح را دارند.

9- چیانگ رای

این شهر شمالی تایلند از یک سمت با لائوس و از سمت دیگر با میانمار هم مرز است و همین مسئله باعث شده با عنوان مثلث طلایی هم شناخته شود. مثلث طلایی تایلند یا چیانگ رای یکی دیگر از جاذبه های تایلند است که علی رغم داشتن جاذبه های تفریحی، بیشتر محلی برای آشنایی با فرهنگ و سنت کشور تایلند می باشد. اگر به بازدید از موزه ها و میراث فرهنگی تایلند علاقه دارید، حتما برای سفر به این شهر برنامه ریزی داشته باشید. این شهر برای خرید سوغاتی های محلی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

10- کو لانتا – Koh Lanta

سفر به کو لانتا یک تجربه فوق العاده و جذاب است که می تواند به شما خاطراتی فراموش ناپذیر بخشید. این جزیره زیبا در تایلند واقع شده و با پله های خاص خود به عنوان یکی از مقصدهای محبوب گردشگری جهان شناخته می شود.

در کو لانتا، شما می توانید از طبیعت زیبا و بکر این جزیره لذت ببرید، از ساحل های شنی آن استفاده کنید و ورزش های آبی مختلفی مانند شنا، غواصی و جت اسکی انجام دهید. همچنین می توانید با قایق خصوصی یا قایق گروهی به دیدن جزایر اطراف بروید و از زیبایی های دریاچه ها و غارهای طبیعی لذت ببرید.

علاوه بر این، در کو لانتا می توانید از غذاهای محلی و بومی تایلندی لذت ببرید، با مردم دوستانه و مهمان نواز آنجا آشنا شوید و از بازارهای محلی خرید انجام دهید. به طور کلی، سفر به کو لانتا یک تجربه فراموش ناپذیر و جذاب است که شما را به دنیایی جدید از زیبایی و آرامش می برد.

11- کو فی فی

جزایر فی فی در مجاورت پوکت یکی از بهترین اقامتگاه هایی استوایی در تایلند را به توریست ها ارائه می دهند. برای رفتن به جزایر فی فی باید یک مسیر 45 دقیقه ای را با قایق تندرو و یا همین مسیر را با کشتی های گردشگری در 90 دقیقه طی کنید تا از پوکت به جزایر فی فی برسید.

این منطقه برای سفری عاشقانه آرامش زیادی دارد. در کو فی فی می توان به انواع رستوران های معروف مراجعه کرد و خوشمزه ترین غذاها را سرو کرد. این منطقه دیدنی جاذبه های طبیعی، گردشگری، تفریحات آبی بی نظیری دارد و بازدید از آن خالی از لطف نیست.

سواحل کلاسیک استوایی، صخره های خیره کننده و آب های فیروزه ای رنگارنگ مملو از زندگی دریایی رنگارنگ، بهشتی برای بسیاری از مردم می باشد. جزایر فی فی مجموعه ای از 6 جزیره است، دو جزیره اصلی فی فی دون و فی فی له که از بقیه جزیره ها مشهورتر است در این مجمع الجزایر قرار دارد.

12- کرابی – Krabi

کرابی اقامتگاهی عالی برای عاشقان ورزش های آبی از جمله قایقرانی و غواصی می باشد. همینطور این مقصد از مقاصد دیدنی در تایلند، نقطه شروع ایده آلی برای کاوش در جزایر نمادین تایلند مثل فی فی می باشد. در کرابی شما می توانید از ساحل های زیبا و آبی رنگ آن لذت ببرید، به تورهای غواصی و تفریحات دریایی شرکت کنید و از فستیوال ها و تورهای محلی لذت ببرید.

13- کو یائو نوی – Koh Yao Noi

کو یائو نوی شاید یکی از دست نخورده ترین و بکرترین گوشه های زیبایی طبیعی در تایلند باشند که آن را به یکی از بهترین جاذبه های تایلند تبدیل کرده. کو یائو نوی تایلند با طبیعت خیره کننده و جنگل های استوایی خود، یک مقصد آرامش بخش و فوق العاده برای گردشگران است. در اینجا شما می توانید از دیدن آثار باستانی، مساجد قدیمی و پیاده روی های طبیعی لذت ببرید و از محیط آرامش بخش جنگل های گرمسیری لذت ببرید.

14- پای

این شهر تایلند هم مثل دیگر شهرها جاذبه های طبیعی متنوعی دارد. کمپ فیل ها، چشمه آب گرم و دره پای از دیدنی های تفریحی اطراف تایلند می باشند. پای روستای دنج و آرام قدیمی تایلند بود که هم اکنون به شهری لوکس و پر زرق و برق تبدیل شده است با این حال هنوز هم زیبایی های آن روستای قدیمی در این شهر دیده می شوند. از امکانات گردشگری این شهر می توان به هتل ها، مهمانخانه ها و بازارهای بی نظیر آن اشاره کرد.

15- فانوم رانگ

این بنا روی یک آتشفشان خاموش قرار دارد و معبدی است که توسط هندوها تاسیس شده اما به عنوان بخشی از تاریخچه تایلند از آن یاد می شود. این مجموعه رو به شرق است و چهار بار در سال خورشید از هر 15 درگاه مقدس می تابد. در طول این رویدادها، پارک ساعات کاری خود را افزایش می دهد، و مردم محلی جشن فانوم رانگ را در اطراف صف بندی آوریل، با مراسم باستانی برهمن و نمایش های مدرن صدا و نور جشن می گیرند.

اگر می خواهید تجربه ای منحصر به فرد و فوق العاده را در تایلند داشته باشید، حتما از خدمات بی نظیر آریسا پرواز برای خرید تور تایلند و ویزای سفری استفاده کنید و سفری فوق العاده زیبا به این کشور را تجربه کنید. با آریسا پرواز، خاطرات برای همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

16- آیوتایا

آیوتایا (Ayutthaya) یک شهر تاریخی و باستانی در تایلند می باشد که در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری شمال بانکوک واقع شده است. با توجه به زیبایی های طبیعی و تاریخی آیوتایا، این شهر یک جاذبه یکتا و منحصر به فرد برای گردشگران است که می خواهند فرهنگ و تاریخ تایلند را بشناسند. این شهر دارای جاذبه های بسیار زیادی است که باعث جذب گردشگران از سراسر دنیا می شود. یکی از جاذبه های مهم آیوتایا، مجموعه ای از معابد و آثار باستانی است که متعلق به دوره امپراتوری آیوتایا بوده و از آثار تاریخی و فرهنگی بسیار ارزشمندی برخوردار است. برخی از این معابد مانند وات پرا سرسانپت (Wat Phra Si Sanphet)، وات ماهاتات (Wat Mahathat) و وات چایامونکوران (Wat Chaiwatthanaram) از جمله محبوب ترین مکان های بازدید شده توسط گردشگران هستند.

علاوه بع معابد، آیوتایا دارای موزه هایی نیز است که به نمایش برخی از آثار تاریخی و هنری این منطقه می پردازند. همچنین، پارک تاریخی آیوتایا (Ayutthaya Historical Park) که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، یکی از مکان هایی است که باید حتما در سفرتان به تایلند از آن بازدید کنید.

17- کو چانگ

کو چانگ در سواحل جنوب شرقی کشور در نزدیکی مرز کامبوج واقع شده. در ساحل این جزیره می توان انواع تفریحات لوکس و هیجان انگیز مثل غواصی، کایاک سواری را امتحان کرد. این جزیره همه چیزهایی را که مسافران از تعطیلات استوایی می خواهند، از سواحل طولانی شنی گرفته تا جنگل های بارانی دست نخورده را دارا است.

ساحل شن سفید یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در جزیره می باشد. این ساحل که در شمال غربی جزیره واقع شده است، طولانی ترین ساحل در کو چانگ می باشد. بخش مرکزی ساحل شنی نرم، مملو از استراحتگاه ها و هتل ها می باشد.

18- کانچانابوری

این شهر در نواحی غربی کشور و در فاصله ۱۲۳ کیلومتری غرب بانکوک، پایتخت تایلند قرار دارد. از محبوب ترین جاهای دیدنی کانچانابوری می توان جنگل کانچانابوری، ایستگاه راه آهن تایلند-برمه، گورستان جنگ کانچانابوری، راه آهن تایلند-برمه، پل رودخانه کوای، با غ وحش سافاری پارک، درخت غول پیکر کانچانابوری، معبد تام پو وا، آبشار پا تاد، غار کائو پون، غار کائنگ لاوا، موزه جنگ جیث، پارک آبی وست واندر، کمپ فیل ماهاوانگ چانگ و کمپ فیل وانگپو را نام برد.

19- تام لوت

تایلند نه تنها برای سواحل خیره کننده و غذاهای خوشمزه و مردم مهمان نواز معروف است، بلکه دارای برخی از غارهای خیره کننده و جذاب در جهان است! غار تام لوت یکی از منظره های دیدنی تایلند می باشد که در امتداد یک جریان مخفی در این کشور پراکنده شده است. با 1.5 کیلومتر طول، مسافران برای کشف استالاکتیت ها و استالاگمیت های رنگارنگ و فوق العاده زیبا، سوار قایق می شوند.

تورهای راهنما در قایق سواری در دسترس هستند و این واقعاً یک تجربه مادام العمر می باشد. بازدیدکنندگان همچنین نقاشی های غار آهو و سایر حیوانات را مشاهده خواهند کرد. این موضوع غار تام لوت را برای دوستداران تاریخ لذت بخش می کند. بازدیدکنندگانی که ترجیح می دهند در داخل آن قدم بزنند، می توانند با پای پیاده وارد غار شوند.

20- ریلی

ریلی یا رای له یک شبه جزیره کوچک در جنوب تایلند است که به خاطر وجود صخره های آهکی بلند که دسترسی به سرزمین اصلی را سخت می کنند، تنها با قایق قابل دسترسی می باشند. این منطقه به خاطر سواحل زیبا و فضای آرام آرام، یک جاذبه محبوب در تایلند هم است.

21- کوتائو

جزیره کوچک تائو با مساحت 21 کیلومتر مربع که در سواحل جنوب شرقی تایلند واقع شده و تا اواخر دهه 1900 عمدتاً خالی از سکنه بود و حالا به عنوان مقصد گردشگری توسعه یافته، شناخته می شود. کو تائو یا کوه تائو بهترین مکان غواصی تایلند می باشد. علاقه مندان به غواصی با سفر به این جزیره و شرکت در دوره های غواصی قادر هستند گواهینامه خود مبنی بر یادگیری این ورزش پرطرفدار را هم دریافت کنند. این جزیره زیبا و خاص همچین زیستگاه انواع جانوران هم هست. از نمونه های جانوری این منطقه می توان به خفاش ماهی، پروانه ماهی، کوسه ها و کوسه گاورنر اشاره کرد. این جزیره همینطور زیستگاه لاک پشت های پوزه عقاب و سبز هم هست.

22- بانکوک

بانکوک، پایتخت تایلند، یکی از شهرهای پر جذابیت و پر از اتفاقات در جنوب شرق آسیا است. این شهر دارای معابر پر از رنگ و طعم، بازارهای شلوغ و شهرک های بازیافتی است که هر کدام تجربه های منحصر به فردی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند. جذابیت سفر به بانکوک از تنوع برنامه های گردشگری، فرهنگ و تاریخی، غذایی و خریدی آن شهر نشأت می گیرد که همگی با هم تجربه ای فوق العاده و خاطره ای برای شما خلق خواهند کرد.

سفر به بانکوک می تواند تجربه ای فراموش ناپذیر و بی نظیر باشد. از دیدن آثار باستانی مانند معابد و کاخ های تاریخی گرفته تا خرید از بازارهای محلی و لذت بردن از غذاهای محلی، هر کدام از فعالیت هایی که می توانید در بانکوک انجام دهید، تجربه ای جذاب و جالب خواهد بود.

همچنین، بانکوک دارای مناظر طبیعی زیبا و معابدی متعدد است که می توانید با دیدن آن ها به دنیای فرهنگ و تاریخ تایلند نگاهی اندازید. هر کدام از این مکان ها دارای جذابیت و زیبایی خاصی است که باعث می شود سفر به بانکوک یک تجربه فراموش ناپذیر برای شما باشد.

23- چیانگ مای های

چیانگ مای های دیگر مورد از جاذبه های تایلند و یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور می باشد. این منطقه گردشگری و مهم ابتدا باغی برای گیاه شناسی بوده است و به مرور به خاطر اضافه شدن امکانات و دسترسی به سواحل دیگر به یکی از جاذبه های تایلند تبدیل شده. در این شهر زیبا می توان از دیدنی هایی مثل مناظر طبیعی، بناهای سنتی و یادبود تایلند لذت برد.

24- کو سامویی

در این جزیره همه چیز هست. از زیبایی های طبیعت گرفته تا امکاناتی مثل فرودگاه بین المللی که سفر به آن را ساده تر می کند. کو سومایی که هم اکنون یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در کل آسیا است، سومین جزیره بزرگ تایلند و یکی از جزایری است که همه ساله میزبان بیشترین تعداد مسافر در تعطیلات می باشد.

در مرکز کو سامویی و در دل منطقه جنگلی آن همینطور آبشارهای خیره کننده ای وجود دارند که تنها یکی از آن ها دارای 20 متر ارتفاع می باشد. این جزیره برای علاقه مندان به مکان های تاریخی هم گزینه هایی دارد. معبد وات پهارا که در سال 1972 ساخته شده و دارای مجسمه ای 3 متری از بودا است یکی از جاذبه های تاریخی این جزیره زیبا می باشد.

25- پارک ملی خائو یای - Khao Yai

پارک ملی خائو یای یکی از جاذبه های طبیعی تایلند است که با چشم اندازی سرسبز و کوهستانی، با دره های حاصلخیز، آبشارهای تند و تنوع زیستی غنی، مقصدی برای گریز در تمام طول سال است که تنها 3 ساعت با ماشین از بانکوک فاصله دارد.

در این پارک سرسبز علاوه بر آبشارها و نقاط بکر و دیدنی می توان از حیات وحش محافظت شده و کمیاب تایلند هم دیدن کرد. من خوک، گوزن سامبار، کروکودیل های آب شیرین، خرس سیاه آسیایی، فیل ها و ببرها و بسیاری حیوانات دیگر تنها چند مورد از جانورانی می باشند که در این پارک زندگی می کنند و حین گردش در پارک می توانید هر کدام از آن ها را مشاهده کنید.

26- پارک ملی خائو سوک

پارک ملی خائو سوک که توسط کوه های آهکی مرتفع و جنگل های سرسبز استوایی احاطه شده است، این پارک دارای جنگل هایی است که برخی از آن ها حتی از جنگل های آمازون هم قدیمی تر می باشند و شامل دیدنی ترین جاذبه های تایلند است و قدمت آن به 160 میلیون سال قبل می رسد. مهم تر از همه، این پارک ملی بزرگ ترین جنگل بارانی بکر در جنوب تایلند را هم در خود جای داده. در قلب این پارک دریاچه ای فیروزه ای با خانه های شناور و قایق های رنگارنگ قرار دارد. بازدید کنندگانی که در جنگل کاوش می کنند با آبشارهای آبشاری، غارهای پنهان و بیشه های درختان میوه وحشی روبرو می شوند.

27- پارک ملی دوی اینتانون - Doi Inthanon National Park

پارک ملی دوی اینتانون یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری در تایلند است. این پارک ملی با مناظر طبیعی خیره کننده، جنگل های سرسبز، رودخانه ها و آبشارهای زیبا، فضاهای آرامش بخش و فراوانی از گونه های گیاهی و جانوری منحصر به فرد، هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان می باشد. این پارک ملی فرصت بی نظیری برای پیاده روی، کوهنوردی و کمپینگ ارائه می دهد. اگر به دنبال یک مکان آرامش بخش و پر از زیبایی هستید، حتماً پارک ملی دوی اینتانون را در برنامه سفر تابلند خود قرار دهید.

28- پارک ملی دریایی آنگ تانگ - Ang Thong

اغلب افرادی که سامویی را برای سپری کردن تعطیلات خود انتخاب کرده اند حتما تور یک روزه در پارک آنک تانگ را در برنامه خود می گنجانند.برای آنها که مایل اند شب را در این پارک سپری کنند چادر های کمپینگ در کو ووا تا لپ و کلبه های بومی پارک آماده سرویس دهی هستند. این جزایر حتی با افزایش محبوبیت و جذب توریت های بیشمار ، همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است!


معروف ترین تورهای تایلند

تور تایلند

یک تور کامل به کشور تایلند که شامل بازدید از شهرهای مختلف، مزارع الفانت، معابد بودایی و صورتی، بازارهای محلی و تجربه غذاهای محلی می باشد.

تور پاتایا

تور پاتایا برای سفر به شهر پاتایا، شهری معروف برای شوهای شبانه و سواحل زیبایش که فرصتی برای خرید از بازارهای محلی و تجربه غذاهای محلی نیز فراهم می کند.

تور پوکت

تور پوکت، یکی از محبوب ترین مقصدهای توریستی تایلند که دارای سواحل زیبا، فعالیت های آبی متنوع و فرصت های خرید از بازارهای محلی است.

تور بانکوک

تور بانکوک فرصتی برای سفر به پایتخت تایلند، که دارای معابد بزرگ، بازارهای شلوغ و تجربه فرهنگی بی نظیری است.

تور ترکیبی تایلند

یک تور ترکیبی تایلند شامل بازدید از چندین شهر و منطقه مختلف تایلند است و فرصتی برای تجربه چندین جنبه از فرهنگ و طبیعت این کشور فراهم می کند.

تور سامویی

تور ساموئی با فرصت بازدید از سواحل زیبا، معابد شگفت انگیز و فعالیت های آبی متنوع است.

تور جزیره فی فی

یک جزیره تور فی فی تایلند که دارای سواحل سفید و آبی است و فرصتی برای استراحت و ریکاوری از خستگی های روزانه فراهم می کند.

تور کرابی

تور کرابی باعث می شود از سواحل سفید و آبی و غارهای زیبا دیدن کنید که فرصتی برای تجربه طبیعت و ساحل گردی است.

تور کوچانگ

تور کوچانگ که دارای سواحل زیبا و غذاهای تایلندی بی نظیر را برای شما به نمایش می گذارد.


برای خرید تور تایلند، آریسا پرواز بهترین گزینه پیش روی شماست!

آیا قصد دارید به سرزمین زیبای تایلند سفر کنید و لحظاتی فراموش نشدنی را در این کشور شرقی تجربه کنید؟ آیا می خواهید به آرامش و زیبایی های جنگل ها، سواحل آبی و همچنین معابد باستانی این کشور دست پیدا کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، آریسا پرواز با سابقه دراز و درخشان در خدمات گردشگری، بهترین گزینه برای خرید تور تایلند است!

آریسا پرواز با ارائه تورهای تایلند با قیمت های مناسب و خدمات با کیفیت، این امکان را فراهم می کند که به راحتی و با اطمینان کامل، سفری فوق العاده به این کشور زیبا داشته باشید. تورهای تایلندی که توسط آریسا پرواز ارائه می شوند، شامل اقامت در هتل های لوکس و معتبر، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری و بلیط هواپیما می باشد.

با انتخاب آریسا پرواز برای خرید تور تایلند، می توانید از تمامی جذابیت های این کشور فوق العاده لذت ببرید و خاطرات خوشی را به یاد ماندنی ترین تجربه سفر خود تبدیل کنید. همچنین با تیم حرفه ای آریسا پرواز، مطمئن باشید که در این سفر، همه چیز بهترین شکل ممکن برای شما خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید