مکان های گردشگری ژاپن

1403/03/05 جاهای دیدنی
کپی لینک مطلب

معرفی مکان های گردشگری ژاپن موضوع امروز ماست و سعی داریم در این مطلب به معرفی مهم ترین جاذبه های گردشگری ژاپن، سرزمین خورشید تابان و شکوفه های گیلاس بپردازیم، ژاپن کشوری پیشرفته و بزرگ است که سفر کردن و روبرو شدن با جاذبه های توریستی آن، آرزوی هر کسی خواهد بود، دیدنی های ژاپن به اندازه انیمه و سریال های ژاپنی و شاید حتی بیشتر، جذاب و متنوع هستند.

خوب می دانیم شما هم با شنیدن نام ژاپن یک کشور زیبا و متفاوت را در ذهنتان ترسیم می کنید و بهتر است بدانید که وقتی واقعا با ژاپن روبرو شوید متوجه این می شوید که حتی از بهترین رویاهای شما هم فراتر رفته است! اگر سفری متفاوت و فراموش نشدنی می خواهید، شک نکنید که ژاپن مقصد ایده آلی برای شماست. این کشور با جاذبه های بی نظیر، فرهنگ متنوع و مردم مهربان خود، شما را با یک تجربه منحصر به فرد و خاطره ای بی نظیر سوپرایز می کند.

هر گوشه و کناره ای از این سرزمین، پر از رنگ، زیبایی و حیرت است، ژاپن با فرهنگ و تاریخ غنی خود، گردشگرانی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است، از کهن ترین معابد شینتو و بودایی تا ساختمان های مدرن و پر شور توکیو که هر کدام داستانی جذاب از فرهنگ و تاریخ ژاپن را برای گردشگران به تصویر می کشند.


معرفی مکان های گردشگری ژاپن - 26 جاهای دیدنی ژاپن که بی شک عاشقشون می شین!

جاهای دیدنی ژاپن ترکیب شگفت انگیزی از سنت های چند صد ساله این کشور و تکنولوژی هست که با سرعت رعد و برق در حال پیشرفت می باشد. جذابیت ژاپن این است که به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای صنعتی جهان، تاریخ غنی و شگفت انگیز هزاران ساله دارد.

آریسا پرواز، مجری تور ژاپن همراه شماست و صفر تا صد خدمات مسافرتی از ویزا تا هتل و بلیط را برعهده می گیرد، اگر قصد سفر به ژاپن را دارید و می خواهید از قیمت و شرایط تور ژاپن مطلع شوید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با این مجموعه معتبر تماس بگیرید. (جهت سهولت ارائه خدمات به شما عزیزان، در تماس تلفنی به کلیه سوالات پاسخ داده خواهد شد)

شاید در مقایسه با دیگر کشورهای آسیایی، بازدید از مکان های توریستی ژاپن، لمس فرهنگ و سنت های خاص و چشیدن غذاهای خوش طعم این کشور کمی گران تمام شود، اما بدون شک به یکی از بهترین تجربه های زندگی شما تبدیل خواهد شد؛ با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی جذاب ترین مکان های توریستی ژاپن بپردازیم:


مکان های گردشگری باستانی و تاریخی ژاپن - برای تاریخ دوستان

کاخ امپراتوری توکیو - برای عاشقان


کاخ امپراتوری یکی از معروف ترین جاهای دیدنی توکیو می باشد و با پارک های زیبای مربوط به قرن هفدهم باعث می شود حس کنید در سریال های تاریخی ژاپن قدم می زنید. یکی از رمانتیک ترین مناظر کاخ، پل معروف نیجوباشی یا «پل دوتایی» است که به خاطر انعکاس آن در آب، به این نام معروف شده. با این که بازدید از بیشتر کاخ برای عموم امکان پذیر نیست و هنوز توسط خانواده امپراتوری مورد استفاده قرار می گیرد، اما قدم زدن در محوطه کاخ، هیچ ایرادی ندارد. بازدیدکنندگان اجازه ورود به باغ هیگاشی-گیوئن شرقی را هم دارند.


منطقه باستانی شهر کیوتو - خوراک تاریخ دوستان


سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر به شهر کیوتو سفر می کنند، منطقه باستانی کیوتو، یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کیوتو است و مردم محلی و گردشگران را با لباس کیمونو می توانید در این منطقه ببینید، پس با این توصیفات متوجه شدید که حتما در تور ژاپن از این منطقه دیدن کنید و سفری خاطره انگیز برای همه عمرتان رقم بزنید. کیوتو یکی از پربازدیدترین شهرهای ژاپنی است که از ویرانی های جنگ جهانی دوم، جان سالم به در برده است.

بازدیدکنندگان عاشق منطقه باستانی کیوتو می شوند و در خیابان های قدیمی با معماری زیبای کیوتو پیاده روی می کنند. موزه ها، گالری های هنری و معابد بسیاری در کیوتوی باستانی وجود دارد که از ویژگی های برجسته معماری بودایی کیوتو می باشند.


قلعه اوساکا - قلعه ای با دید رویایی


قلعه اوساکا در شهر اوساکا واقع شده و در قرن شانزدهم، توسط سیاستمدار مشهور ژاپنی، تویوتومی هیدیوشی ساخته شده است. این قلعه در زمان خود، بزرگترین و مهم ترین قلعه ژاپن بود. با این که قلعه اوساکا تا به حال چند بار تخریب و بازسازی شده، اما سازه کنونی که مربوط که سال 1931 است هنوز هم یکی از جاهای دیدنی اوساکا محسوب می شود. این قلعه 5 طبقه ای، نمایی بسیار جذاب دارد و تعدادی موزه در خود جای داده که به تاریخچه قلعه و شهر اختصاص دارند. اگر گذرتان به این قلعه افتاد، حتماً از طبقه آخر لذت ببرید تا مناظر فوق العاده از شهر اوساکا را به خصوص هنگام غروب خورشید تماشا کنید.


معبد فوشیمی ایناری - تونل های سرخ حیرت انگیز


فوشیمی ایناری در شهر کیوتو قرار گرفته و با تونل های سرخ رنگ و جالبی که دارد شناخته می شود. این معبد در ستایش خداوند برنج و فراوانی ساخته شده است و هنگام بازدید از آن تندیس های متعددی از روباه را خواهید دید؛ چون مردم باور داشته اند روباه واسط و پیام رسان بین آن ها و خداوند فراوانی است.

بعد از بازدید معبد فوشیمی، اگر اهل کوهنوردی باشید، می توانید سری به قله ایناری بزنید که در فاصله حدود سه ساعتی از این معبد قرار گرفته است. در طی مسیر هم رستوران هایی با غذاهای محلی قرار دارند که می توانید از آن ها خوراکی ها و غذاهای ژاپنی تهیه کنید و از این که به ژاپن سفر کرده اید حسابی لذت ببرید.


معبد سنسوجی - معبدی شبیه سریال های تاریخی ژاپن


اگر به ژاپن سفر کردید در معبد سنسوجی حتما جای ما را هم خالی کنید! این معبد از نظر رنگ آمیزی و تزیین، شاهکاری بین المللی محسوب می شود. معبد سنسوجی یک معبد بودایی در محله آساکوسا توکیو است که قدمت آن به بیش از 1300 سال می رسد و یکی از قدیمی ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری در ژاپن به شمار می رود. این معبد زیبا با نمای شگفت انگیزی که دارد به الهه بودایی رحمت اختصاص داده شده، جلوی معبد، یک ورودی اصلی به نام “دروازه تندر” قرار دارد و دارای یک فانوس قرمز بزرگ و دو مجسمه خدایان می باشد.


نارا - شهر شگفت انگیز معابد تاریخی


دوستان عزیز؛ لیاقت شهر نارا خیلی بیشتر از یک پاراگراف در این مطلب است برای همین حتما در آینده در مقاله ای مقاله جدا و اختصاصی به معرفی جاذبه های گردشگری نارا می پردازیم تا این شهر شگفت انگیز که پر از معابد باستانی و جاذبه های تاریخی ژاپن است را دست کم نگیریم، با این حال باید بدانید که برای قرن ها مرکز فرهنگ ژاپن، شهر دست نخورده و بکر Nara، خانه تعداد زیادی از ساختمان های تاریخی، گنجینه های ملی و آثار هنری بوده است.

شهر تاریخی نارا معابد تاریخی مهمی مثل معبد باشکوه قرن هفتم کوفوکو جی (Kofuku-ji Temple) و معبد شرقی بزرگ و قرن هشت تودای جی Todai-ji را دارد، معبد تودای جی بخاطر مجسمه عظیم برنزی بودای بزرگ دایبوتسو Daibutsu که از سال ۷۴۹ پس از میلاد در اینجا قرار گرفته و بزرگترین سالن چوبی دنیا، همواره از شهرت فراوانی نزد گردشگران برخوردار بوده است.

اما در عین حال دروازه بزرگ جنوبی (Nandaimon) معبد تودایجی، به عنوان یک سازه دو طبقه که توسط ۱۸ ستون و دو نگهبان هشت متری نیو Nio نگهداری و محافظت می شود، بازدید از این منطقه گردشگری ژاپن را بیشتر از همیشه رویایی کرده است.


جاذبه های گردشگری طبیعی ژاپن

پارک نارا - پارک گوزن ها


اگر عاشق حیوانات هستید پارک نارا می تواند لذت سفر را برای شما تمام کند، پارک نارا به خاطر جمعیت گوزن های خود که آزادانه در همه جای شهر زندگی می کنند، شناخته شده و باید بدانید که گوزن ها در فرهنگ ژاپنی مقدس محسوب می شوند و این موضوع را در پارک نارا می توانید حس کنید. چه چیزی از این بهتر که شما می توانید غذای مخصوص برای گوزن ها تهیه کرده و با آن ها عکس بگیرید؟ پارک نارا علاوه بر گوزن ها، چندین معبد و زیارتگاه معروف را هم در خود جای داده است که می توانید از آن ها هم بازدید کرده و بزرگترین مجسمه برنزی بودا در جهان را ببینید.


پارک یادبود صلح هیروشیما


از ابتدای زندگی بشر، از زمانی که حتی وجود ما در دنیا معلوم نبوده، گاهی اتفاقاتی مانند جنگ، تلخی هایی را بر وجود بشر و صفحات تاریخ به جای گذاشته که با او تا انتها می ماند. پارک صلح هیروشیما (Hiroshima Peace Memorial Park) برای یادبود حادثه تلخ بمباران هسته ای هیروشیمای ژاپن ساخته شده است. پارکی برای زنده نگه داشتن یاد کشته شدگان و نشان دادن آثار بعدی آن. هر کس که در این پارک قدم می گذارد، درهر قدم به خودش قول می دهد که قدم بعدی اش برای حفظ و گسترش صلح جهانی باشد.

این پارک در مرکز انفجار اتمی قرار دارد و تعدادی از بناهای تاریخی، یادبودها و موزه های مربوط به حادثه بمب هسته ای در خود جای داده. همینطور نمایشگاه های متعددی وجود دارد که به موضوع صلح جهانی می پردازند و باغ هایی با شکوفه های زیبای گیلاس هم خودنمایی می کنند. همینطور اینجا جایی است که بنای یادبود و شعله صلح و همینطور گنبد بمب اتمی قرار دارد که ویرانه های یک ساختمان اداری که در مرکز انفجار قرار داشت را در خود به نمایش می گذارد.


سواحل و جزیره ایشیگاکی


یکی از مهمترین دلایل سفر به ژاپن همین جزیره زیبا با سواحل شگفت انگیز است که باعث می شود حس کنید لحظه ای در بهشت چشم باز کرده اید! اگر به ورزش های آبی و طبیعت علاقه داشته باشید هرگز نمی توانید از رفتن به این جزیره امتناع کنید. آب سنگ های مرجانی کبود یکی از خصوصیات ویژه این جزیره است، موضوعی که حالت جادویی به این مکان می دهد و گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود دعوت می کند. زیر سطح آب نیز، انبوهی از ماهی های اعجاب انگیز و زیبا وجود دارد که غواصی در عمق کم را برای گردشگران جالب و هیجان انگیز می کند.


جزیره هوکایدو - زیباترین جاذبه گردشگری طبیعی ژاپن


جزیره هوکایدو از هر لحاظ شما را جادو می کند و یکی از ایده آل ترین مکان های گردشگری ژاپن در تابستان خواهد بود، جزیره هوکایدو مرکز چشمه های آب گرم طبیعی در ژاپن است این جزیره زیبا که به خاطر آتشفشان ها، چشمه های آب گرم و مناطق اسکی اش محبوب است، مثل یک پوستر یا اثر هنری به نظر می رسد و به خاطر جاذبه ها و امکان تجربه های مختلف در آن است، انقدر این جزیره زیبا و شگفت انگیز است که شرط می بندیم دل کندن از این جزیره برای شما کاملا سخت خواهد شد!


شهر کاواگوچی


شهر کاواگوچی بیشتر به خاطر دریاچه کاواگوچیکو و مناظر خیره کننده کوه فوجی پشت دریاچه مشهور می باشد. همینطور اگر عاشق هنر هستید، از کاواگوچی لذت ببرید. کاواگوچی یک شهر با چشم اندازهای شگفت انگیز طبیعی می باشد و همین تعریف کافی است که اگر عاشق طبیعت و زیبایی های آن هستید بازدید از این شهر را جزو برنامه های اصلی خود قرار دهید.


جنگل یاکوشیما


از زیبایی های شگفت انگيز جزیره یاکوشیما غافل نشوید تا بتوانید ادعا کنید که از سفر به ژاپن نهایت استفاده را برده اید! جنگل یوکوشیما که با نام جنگل یاکوشیما نیز شناخته می شود، پوشیده از درختان سرو ژاپنی است و عمری برابر با ۷۰۰۰ سال دارد. یاکوشیما جنگل و جزیره ای در استان کاگوشیما است و به خاطر آبشارهای جادویی، حیات وحش و جنگل های سرو خود معروف می باشد. اگر عاشق گشت و گذار در طبیعت با یک تجربه ابدی هستید، یاکوشیما بهترین جاذبه ژاپن برای شما خواهد بود.


کوه فوجی - مهمترین جاذبه گردشگری در ژاپن


رسیدیم به کوه فوجی که جزو مهم ترین جاذبه های گردشگری ژاپن به شمار می رود و اغلب مسافران به خاطر این مکان تور ژاپن را انتخاب می کنند، کوه فوجی بهشت ماجراجویان در سراسر جهان است و به خاطر هیجان انگیزترین تجربه در ژاپن شهرت دارد. چشم اندازهایی که از کوه فوجی می توانید داشته باشید، جذاب ترین لحظات را برای شما می آفریند.

با شرکت در تور کوهستانی کوه فوجی، شما فرصتی منحصر به فرد برای استراحت از زندگی شهری و ارتباط مستقیم با طبیعت خواهید داشت. تماشای طلوع و غروب خورشید در کنار این کوه و تجربه ی آرامش و صلح در میان صدای طبیعت، احساسی ناب و شگفت انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در نهایت قول می دهیم به همین پاراگراف اکتفا نکنیم و به همین زودی ها یک مقاله مختص به کوه های فوجی ژاپن و تصاویر حیرت انگیز آن برای شما آماده کنیم؛ پس حتما در روزهای آینده به مقالات سایت سر بزنید و از آن ها بهره مند شوید.


بندر کوبه


برای شکم گردها هم سوپرایز داریم، کمی صبر کنید تا متوجه شوید دقیقا منظورمان چیست! شهر کوبه بین کوه روکو و دریا قرار گرفته و علی رغم جاهای دیدنی کوبه متنوع خود، به خاطر گوشت گاو خوشمزه اش شناخته شده. پس استیک بیف در یکی از رستوران های کوبه را حتما تجربه کنید و آن را به عنوان خاطره ای شگفت انگیز برای نسل های خود تعریف کنید! در نهایت توصیه کنیم که وقتی به اوساکا سفر کردید و خواستید به به هیروشیما بروید، از شهر کوبه که در مسیرتان قرار دارد هم دیدن کنید، حتما در بین راه پیاده روی کنید و از مناظر شهر فوق العاده کوبه لذت ببرید.


پارک ملی چوبو سنگاک Chūbu-Sangaku


ژاپن زیبایی های طبیعی زیادی دارد که یکی از دیدنی ترین آن ها، پارک ملی Chūbu-Sangaku در مرکز هونشو می باشد. در نواحی شمالی و مرکزی پارک، کوه هایی قرار دارند که به آنها کوه های هیدا یا آلپ ژاپنی گفته می شود. حیواناتی از جمله بزهای کوهی در ارتفاعات یافت می شوند و چشمه های آب گرم متعدد، مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرند. این منطقه دارای بعضی از بلندترین قله های ژاپن از جمله هوتاکا با ارتفاع 3190 متر و یاری با ارتفاع 3180 متر می باشد. این کوه ها از بسیاری جهات مشابه کوه های آلپ اروپای مرکزی می باشند و همین باعث شده به آن ها کوه های آلپ ژاپن هم گفته شود.


پارک اوئنو


پارک اوئنو در توکیو با داشتن مجموعه ای از جاذبه های متنوع، از معروف ترین جاهای دیدنی ژاپن است که باید حداقل نصف روز از سفرتان را به آن اختصاص دهید. در پارک اوئنو جاذبه های گردشگری برای همه سلیقه ها وجود دارد. می توانید در یک پیاده روی مناظر زیبای پارک لذت ببرید و روی نیمکت ها استراحت کنید. معابدی در این پارک وجود دارد که برای علاقه مندان به تاریخ و مذاهب ژاپن، می تواند بسیار جذاب باشد.


جزیره میاجیما


این جا هم گردشگری از نوع طبیعی دارد و هم تاریخدوستان می توانند در آن حسابی گردش کنند، پس اگر هم جاذبه گردشگری طبیعی می خواهید و هم قصد بازدید از معابد را دریاد جزیره میاجیما که نزدیک شهر هیروشیماست برای شما ایده آل است، جزیره میاجیما یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن برای عکاسی است و می توانید با معابد و دروازه توری معروف که از آب بیرون آمده اند، عکاسی کنید. جالب است بدانید که میاجیما به خاطر دروازه توری موجود در وسط آب و معابد آن، در سراسر جهان به عنوان جزیره حرم ژاپن معروف شده. مشهورترین جاذبه میاجیما معبد ایتسوکوشیما است که یک معبد شینتو است و به دختران شاهزاده خدای باد “سوزانو” تقدیم شده.


جزیره هنر ناوشیما


بازدید از این جزیره نیز به هنردوستان پیشنهاد می شود، جزیره ناوشیما دارای گالری ها و موزه های هنر معاصر است که هر علاقه مند به هنری، از آن لذت می برد. این مکان دراماتیک در جزیره ای کوچک قرار دارد که دارای برخی آثار هنری رو به دریا است که شما را مجذوب خود می کند. این گالری ها شامل موزه هنر چیچو، موزه لی اوفان و پروژه خانه هنری می باشد. همینطور آثار هنرمند معروف ژاپنی، یایوی کوسوما در این جزیره به نمایش گذاشته شده. از جمله کدوی خال خالی معروف در کنار دریا.


دیگر جاذبه های گردشگری ژاپن ...

آکیهابارا - برای عاشقان گیم و انیمه


لطف کنید اول از همه از تصاویر آکیهابارا دیدن کنید تا متوجه شوید وقتی می گوییم سرزمین گیم و بازی، دقیقا چه موضوعی را می خواهیم به شما بگوییم! این جا خوراک گیمرهاست و آرزوی هر گیمر واقعی بازدید از این مکان گردشگری می باشد. در این منطقه که به آن «محله الکتریکی» هم گفته می شود، از انیمه و مانگاه گرفته تا کتاب های کمیک و بازی های ویدیویی متنوعی را می توانید پیدا کنید. این محصولات در فروشگاه ها و ساختمان هایی زیبا و رنگارنگ به خریداران عرضه می شود. انقدر نورپردازی این محله زیباست که اگر حتی به سرگرمی هایی مثل بازی یارانه ای یا انیمیشن علاقه ندارید، صرفا با قدم زدن در آن، از شدت زیبایی بصری، هوش از سرتان می رود.


برج توکیو


برج توکیو یکی از دیدنی ترین مکان ها در توکیو است و شاید شناخته شده ترین سازه در کل ژاپن باشد. برج توکیو در ساختار و معماری خود، از برج ایفل پاریس الهام گرفته و نمادی از بهبودی ژاپن پس از جنگ جهانی دوم و این واقعیت است که این کشور اکنون به یک ابرقدرت اقتصاد جهانی تبدیل شده، مردم توکیو آن را نمادی از امید و شروعی دوباره می دانند. با این که این برج یک برج ارتباطی است اما بازدیدکنندگان قادر هستند برای تماشای منظره پانوراما و با پرداخت حدود 8 دلار، به به طبقات بالای برج بروند.


دیزنی لند توکیو - سرزمین پرنسس های دیزنی

دنیای شگفت انگیز دیزنی لند در توکیو برای کودکان و خانم ها یک سرزمین جادویی است که مثل دیزنی لند آمریکا ساخته شده است، اگر به ژاپن و به خصوص توکیو سفر می کنید، بازدید از این سرزمین هیجان انگیز را در برنامه ی خود قرار دهید. مطمئن باشید لحظات خوشی برای تمام اعضای خانواده ایجاد خواهد شد. از دیدنی ترین قسمت های این دیزنی لند می توان به کاراناوال عروسک ها و کاراکترهای والت دیزنی در شب اشاره کرد که با نور و موسیقی همراه است و طرفداران زیادی دارد.


توکیو اسکای تری


یکی دیگر از سازه های دیدنی در توکیو، توکیو اسکای تری می باشد. توکیو اسکای تری بلندترین ساختمان ژاپن با ارتفاع 634 متر است و در زمانی که ساخته شد، دومین ساختمان بلند جهان بود. دو عرشه رصد در این آسمان خراش وجود دارد که از آنجا می توانید منظره ای فراموش نشدنی از توکیو را مشاهده کنید. برج اسکای تری توکیو بلندترین سازه در ژاپن و دومین برج بلند در جهان است و همچنین یک مجموعه بزرگ خرید با آکواریوم در پایه آن تعبیه شده است.


آکواریوم اوساکا کاییوکان


آکواریوم اوساکا یا «کایوکان» که در منطقه بندر تمپوزان قرار گرفته دومین آکواریوم بزرگ ژاپن به حساب می آید. در اینجا می توانید چند هزار گونه جانور دریایی هیجان انگیز را تماشا کنید. این آکواریوم با ساختاری شبیه بلوک های غول پیکر لگو، یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد.


یونیورسال استودیو ژاپن


یونیورسال استودیو ژاپن اولین شعبه یونیورسال بود که در خارج از آمریکا و در آسیا افتتاح شد و به یکی از پربازدیدترین پارک های موضوعی در سراسر جهان تبدیل شد. در حالی که یونیورسال استودیو اوساکا دارای جاذبه هایی مکان های مشابه خود در سراسر جهان است، این جاذبه ها را با فرهنگ انیمه ژاپنی ترکیب کرده  و می توانید از بخش های مربوط به Attack On Titan و Hunter x Hunter و مجموعه نمادین Dragon Ball دیدن کنید. یکی از محبوب ترین بخش های یونیورسال استودیو، بخش هاگوارتز است که علاقه مندان هری پاتر، عاشق آن می شوند.


چهارراه شیبویا - محل فیلم برداری فیلم های معروف ژاپنی


حالا که قرار است از مناطق دیدنی ژاپن دیدن کنید، پیشنهاد می کنیم که سری به محل فیلم برداری فیلم های معروف «سریع و خشن» و «گمشده در ترجمه» هم بزنید. چهارراه شیبویا (Shibuya) یکی از رنگارنگ ترین و پرهیاهوترین نقاط شهر توکیو است که مراکز خرید، رستوران و سرگرمی های بسیاری در آن قرار گرفته است.

شیبویا مرکز فرهنگی و مد جوانان هم محسوب می شود و در خیابان های آن، مدهای جدید متولد می شوند. این چهار راه یکی از شلوغ ترین خطوط عابر پیاده در تمام دنیا را دارد و به عنوان نماد توکیو نیز شناخته می شود.


به پایان مقاله مکان های گردشگری ژاپن رسیدیم...

در این مطلب مهمترین جاذبه های گردشگری ژاپن را به شما معرفی کردیم تا اگر قرار است با تور ژاپن سفری شگفت انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید، اولویت های خودتان را برای بازدید از جاهای دیدنی مشخص نمایید. صد البته که زیبایی های ژاپن را نمی توانیم در این مطلب خلاصه کنیم و جاهای دیدنی ژاپن از این ها فراتر هستند، پس اگر حس می کنید مکان توریستی از ژاپن هست که ما در معرفی آن کوتاهی کرده ایم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا با کمک شما مطلب کامل تری داشته باشیم!

برچسب‌ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید