اکسپو 2020 دبی

1402/10/24 خبرهای گردشگری
کپی لینک مطلب

اکسپو 2022 دبی | Expo 2020 Dubai

این نمایشگاه هر ۵ سال یک بار در یک کشور برگزار می شود و ایده برگزاری آن را برای اولین بار کشور فرانسه پیشنهاد کرد. این نمایشگاه در سال ۱۸۴۴ به صورت غیر رسمی و در شهر پاریس برگزار شد. اکسپو ۲۰۲۱ دبی، قرار بود در سال ۲۰۲۰ برگزار گردد، اما همه گیری بیماری کرونا اجازه اجرای آن را در سال ۲۰۲۰ نداد و به همین دلیل با یک سال تاخیر این مراسم برگزار می شود. اکسپو در سال ۲۰۲۱ در شهر دبی یکی از زیباترین و با شکوه ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

اکسپو 2022 دبی به مدت 182 روز میزبان جهان خواهد بود که هر روز سرشار از تجربیات جدید است. زمان ایجاد، همکاری و نوآوری خواهد بود.همه ما قدرت ساختن دنیایی بهتر و شکل دادن به آینده را داریم. کشف کنید که چه چیزی اکسپو 2022 دبی را منحصر به فرد می کند. زمانی برای همبستگی جهان است همیشه هدف میزبانی یک نمایشگاه جهانی بوده است که با نمایش بهترین نمونه های همکاری و نوآوری از سراسر جهان، مردم را الهام می بخشد. برای رزرو تور دبی نمایشگاه اکسپو با کارشناسان ما در تماس باشید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه

این نمایشگاه از تاریخ ۹ مهرماه یا ۱ اکتبر آغاز می شود و تا ۲۱ فرودین ماه سال ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد. اکسپو ۲۰۲۱ دبی، بهترین فرصت است تا با تکنولوژی روز دنیا که چند قدم جلوتر از فناوری حال حاضر به شمار می آید، آشنا شوید. شاید برای برخی افراد این سوال پیش آید که چرا مدت زمان اکسپو ۲۰۲۱ دبی، ۶ ماه است؟ این فرصت ۶ ماهه، به شما امکان می دهد تا زمان کافی برای گرفتن بلیط و انجام اقدامات لازم برای جهت رفتن به کشور امارات در اختیار داشته باشید.

برچسب‌ها: