لند آو لجندز آنتالیا

1402/10/26 جاهای تفریحی
کپی لینک مطلب

لند آو لجندز آنتالیا | The Land Of Legends

پارک آبی لند آو لجندز در فاصله 26 کیلومتری شهر آنتالیا در منطقه بلک واقع شده است که یکی از محبوب ترین پارک آبی های کشور ترکیه و شهر آنتالیا به حساب می آید. این پارک آبی جذاب قسمتی از یک هتل 5 ستاره است که هر ساله در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی از تمام نقاط جهان و ایران را در سفر به تور آنتالیا به این پارک آبی می کشاند. اگر به دنبال تفریحات آبی هیجان انگیز هستید حتما به این پارک آبی سر بزنید و از وسایل هیجان انگیزی چون رودخانه وحشت، چاله فضایی، رفتینگ، سینما 5 بعدی لذت ببرید

لند او لجندز

لند آو لجندز آنتالیا

برج افسانه ای و زیبای لجند یکی از جذاب ترین قسمت های لند آو لجند آنتالیا است که با طراحی و نورپردازی بسیار زیبای خود شما را به دنیایی خارج از دنیای واقعی می برد و احساس می کنید در قصه ها و افسانه ها هستید. ارتفاع این برج زیبا حدود 111 متر و دارای 2 بالکن است که در ارتفاعات 42 و 65 متری قرار گرفته است که با رفتن به این بالکن ها منظره بسیار زیبایی مخصوصا در هنگام غروب آفتاب مشاهده خواهید کرد.

لند آو لجندز دارای بخش های مختلفی از جمله هتل لند آو لجندز کینگدام ( The Land Of Legends Kingdom Hotel )، تم پارک لند آو لجندز ( The Land Of Legends Theme Park )، مرکز خرید Shopping Avenue، رستوران و بارها و سایر امکاناتی همچون Beachbox، Cabana و دیگر امکانات است.

هتل لند آو لجندز کینگدام یا همان هتل پادشاهی توسط هولدینگ معروف ریکسوس ساخته شده است که جزء بهترین هتل های شهر آنتالیا به حساب می آید که دارای 380 اتاق لوکس، 20 سوئیت و یک سوئیت کینگدام است. برای رزرو بهترین قیمت تور آنتالیا نوروز و دیگر ایام سال می توانید با همکاران ما در شرکت آریسا پرواز تماس حاصل فرمایید.

اگر به دنبال آدرنالین و هیجان بسیار زیاد هستید، تم پارک لند آو لجندز آنتالیا را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانید سوار ترن هوایی 62 متری آن بشوید و خودتان را در آسمان احساس کنید. در تم پارک لند آو لجندز آنتالیا بیش از 40 سرسره آبی و بیش از 20 بخش سرگرم کننده وجود دارد.

لند او لجندز

هتل لند آور لجندز


پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا دارای بخش های مختلفی همچون رودخانه خروشان، استخر مواج، سرسره های آبی با ابعاد متفاوت، استخر مخصوص کودکان، برج آکوا کودکان، سرسره رنگین کمان، سرسره جادویی، رافتینگ، موج سواری، محل شیرجه زدن، سرسره شیب تند، تونل شیب دار طولانی، سقوط از آبشارو موشک فضایی است.

لند او لجندز

پارک لند آو لجندز

در قسمت ادونچر پارک لند آو لجندز 23 وسیله و برنامه مختلف وجود دارد که از ساعت 10 صبح تا 17:30 می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از مهم ترین وسیله ادونچر پارک لند آو لجندز ترن هوایی 62 متری آن است.

برچسب‌ها: